Хто подає звітність у разі смерті директора-засновника

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У разі смерті засновника юридичної особи, який одночасно був особою, відповідальною за подання податкової звітності, відповідальність за своєчасність подання звітності такої юридичної особи покладають на спадкоємця

У разі смерті засновника юридичної особи, який одночасно був особою, відповідальною за подання податкової звітності (директор/бухгалтер), відповідальність за своєчасність подання звітності такої юридичної особи покладають на спадкоємця, який заявив своє право на підприємство.

Якщо укладено договір на управління спадщиною, то відповідальним за подання звітності до органу ДФС буде особа, яка управляє спадщиною, до подачі заяви про вступ у спадщину спадкоємцями або до прийняття судом рішення про визнання спадщини відумерлою.

Звітності до органу ДФС не подають, якщо у встановлений законодавством термін ніхто не заявив про своє право на підприємство і договір на управління спадщиною не уклали.

З моменту, коли рішення суду про визнання спадщини відумерлою набирає сили, всі права та обов’язки такого підприємства (в т. ч. подання звітності) перейдуть до територіальної громади за місцем відкриття спадщини або за місцезнаходженням нерухомого майна, що входить до складу спадщини, яка буде відповідати за своєчасність подання звітності такої юридичної особи.

Лист ГУ ДФС у м. Києві від 26.06.2017 № 824 /ІПК/8/26-15-08-01-19


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Трудовий договір в умовах воєнного стану: як оформити призупинення

Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
79121

Розрахунок коригування до податкової накладної: оновлена форма

У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
718779

Електронна медична документація

В еру інформаційних технологій паперові документи поступово відходять. Реформа медзакладів, окрім змін порядку фінансування, принесла й перехід на електронні медичні документи. Які з них стосуються бухгалтера КНП та яке їхнє майбутнє — розбираємо
4475

Ліцензійний договір

Що таке ліцензійний договір, які істотні умови ліцензійного договору, як такий договір укласти — про це в огляді
18084

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді