Як повернути ПДФО, утриманий цього року з доходів підприємців, розміщених на лінії зіткнення

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Від 01.01.2017 СГ та самозайняті особи, які нараховують/виплачують дохід від підприємницької діяльності підприємцям, місцезнаходженням або місцем проживання яких є територія населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, не мусять утримувати ПДФО з такого доходу.

Від 01.01.2017 суб’єкти господарювання та самозайняті особи, які нараховують/виплачують дохід від підприємницької діяльності підприємцям, місцезнаходженням або місцем проживання яких є територія населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, не мусять утримувати ПДФО з такого доходу.

Таке право їм надав Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 23.03.2017 № 1989-VIII, який набрав чинності 15.04.2017 і застосовується до податкових періодів починаючи з  01.01.2017. Зокрема, оновлено редакцію підпункту 38.9 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (ПК).

Тому якщо в період із 01.01.2017 до 15.04.2017 податковий агент утримав ПДФО з доходів від підприємницької діяльності підприємця, місцезнаходженням або місцем проживання якого є територія населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, підприємець має право звернутися до податкового агента стосовно перерахунку сум нарахованого/утриманого ПДФО.

Умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені визначено статтею 43 ПК.

Лист ДФС від 25.07.2017 № 1348/ІПК/12-32-13-10-05

додаток
Теми:

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
4744

Податкова соціальна пільга 2026: розмір, отримання, застосування

Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
393019

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді