Що змінилося в порядку надіслання податкових повідомлень-рішень

Податківці нагадали про зміни у порядку надіслання податкових повідомлень-рішень платникам податків, унесені наказом Мінфіну від 21.07.2017 № 658 (діє з 20.09.2017).

1. Документ підписує керівник органу державної фіскальної служби (його заступник або уповноважена особа) — за наслідками податкового контролю, керівник органу державної фіскальної служби (особа, що виконує його обов’язки) — за наслідками перевірок, які здійснюють відповідно до митного законодавства.

2. Передбачена законодавча можливість складати і надсилати податкові ня-рішення в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу й електронного цифрового підпису. Проте фактично виконати цю норму зможуть після внесення змін до відповідного програмного забезпечення та впровадження електронного кабінету платника.

3. Усі форми податкових повідомлень-рішень викладено у новій редакції у зв’язку із вдосконаленням їх структури та заміною в них приміток щодо вручення, оскарження, наслідків невиконання податкових повідомлень-рішень, нарахування пені тощо.

4. Податкові повідомлення-рішення форми «Н» (додаток 13) та «ПН» (додаток 14) доповнили новими нормами.

Зокрема, форму «ПН» доповнено відповідними рядками щодо попередження про необхідність складати та реєструвати в ЄРПН податкову накладну/розрахунок коригування до неї, у випадках, визначених Податковим кодексом України (ПК), та застосування передбачених пунктом 120-1.2 ПК штрафних санкцій.

5. Податкове повідомлення-рішення форми «Р» (додаток 2) доповнили графою щодо нарахування за наслідками перевірок сум пені відповідно до ПК (крім пені, передбаченої статтею 129 ПК). Крім того, уточнили випадки, коли за наслідками перевірок надсилають таке податкове повідомлення.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Починаючи з 20.09.2017 податкові повідомлення-рішення мають складати і надсилати (вручати) платникам податків за оновленими формами.

Причому до моменту, коли зміни внесуть до програмного забезпечення в частині оновлення форм податкових повідомлень-рішень, до IC «Податковий блок» вносять лише дані щодо їх реєстрації, визначені ними суми податкових зобов’язань і штрафних (фінансових) санкцій, а також процедуру узгодження.

Лист ДФС від 06.09.2017 № 23766/7/99-99-14-03-03-17


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Код УКТ ЗЕД в податковій накладній: як визначити

Код УКТ ЗЕД попри його назву використовують не лише під час оформлення операцій зовнішньоекономічної діяльності, але й має безпосереднє відношення до податкових накладних за умови внутрішнього постачання товарів. Як визначити цей код, до яких наслідків можуть призвести помилки, чи можна його скорочувати, коли він не потрібен, розрахунок коригування при помилці в коді УКТ ЗЕД 2025 — це все знайдете у консультації
93442

Реєстрація податкової накладної в ЄРПН

Реєстрація податкових накладних обов'язкова, адже без неї вони фактично недійсні. А ще ― загрожує штрафом несвоєчасна реєстрація податкових накладних. Однак в умовах воєнного стану правила дещо змінилися. В огляді експерт розбирає строки реєстрації податкових накладних, порядок реєстрації податкових накладних та граничний термін реєстрації податкових накладних
297804

Податкова накладна 2025: актуальна форма

Обов’язок платників ПДВ вчасно реєструвати податкові накладні під час воєнного стану й надалі діє. Із новою формою податкової накладної, яка діє з 1 жовтня 2024 року, та особливостями її складання допоможе ознайомитися роз’яснення експерта. У консультації знайдете зразки податкової накладної, які можете скачати
371629

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді