Як встановити підсумований облік робочого часу: поради Держпраці

Управління Держпраці у Кіровоградській області

Дотримуйтеся такої схеми документального оформлення запровадження підсумованого обліку робочого часу:

  • керівник подає голові профспілки (якщо вона є на підприємстві) заяву про погодження запровадження підсумованого обліку робочого часу та графіків змінності. У відповідь отримує витяг із протоколу засідання профспілкового комітету;
  • видаєте наказ про внесення змін до організації праці, а саме про зміну в структурному підрозділі режиму роботи із запровадженням підсумованого обліку робочого часу та графіків змінності на перший обліковий період;
  • отримуєте заяви від працівників про згоду (чи відмову) на продовження роботи за новими умовами
  • видаєте наказ про зміну конкретним працівникам істотних умов праці — зміну режиму роботи із запровадженням підсумованого обліку робочого часу і графіків змінності. Наказ видають через два місяці після повідомлення працівників на підставі їх заяв. В ньому чітко зазначте про зміну режиму роботи.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Якщо змінюєте графіки роботи, наказ видайте не пізніше ніж за два місяці. Цей час охоплює також місячний строк ознайомлення працівників із графіками змінності.

Якщо графіків не змінюєте, наказ видаєте не пізніше ніж за місяць до запровадження підсумованого обліку. За цей час працівники встигнуть ознайомитися із змінами. В наказі зазначте, що режим роботи залишається незмінним.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Видаткова накладна: для кого і для чого

Видаткова накладна, мабуть, найпоширеніший документ у тих, хто постійно придбаває або продає різні ТМЦ. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають матеріальні цінності під час своєї господарської діяльності. Звичайні покупці також часто мають справу з видатковою накладною, коли придбавають товари у магазинах оптової торгівлі, наприклад, будматеріалів. Розберімося докладно, за якими правилами складати видаткову накладну у 2025 році
216769

Облік основних засобів: проводки

Основні засоби — це матеріальні активи зі строком використання більше 1 року. Найчастіше саме вони займають найбільшу питому вагу в балансі підприємства та мають найбільшу вартість. Облік основних засобів має свою специфіку, про це і розповімо. Також наводимо бухгалтерські проведення з обліку основних засобів
76883

Колективний договір: що важливо знати бухгалтеру

Коли підприємство укладає колективний договір без належної уваги до питань оплати праці, бухгалтер стає заручником обставин. Адже він має дотримувати вимог трудового законодавства, а воно часто відсилає бухгалтера до норм колдоговору. Зупинимося на тих розділах колдоговору, які важливі саме для бухгалтера
75666

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді