Коли списуєте основні виробничі або невиробничі засоби, що знищені внаслідок форс-мажорних обставин (пожежі), податкові зобов’язання з ПДВ нараховувати не потрібно. Але є умова — потрібно подати до ДФС підтвердний документ про виникнення таких обставин, що надав компетентний орган (п. 189.9 Податкового кодексу України; ПК).
Якщо є списуєте ТМЦ, потрібно нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ за правилами пункту 198.5 ПК. Тобто базу оподаткування визначте відповідно до пункту 189.1 ПК. Адже норми пункту 189.9 ПК на ТМЦ не поширюються.
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку
У статті знайдете акт приймання-передачі основних засобів, а також приклад його заповнення
Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів