Коли списуєте основні виробничі або невиробничі засоби, що знищені внаслідок форс-мажорних обставин (пожежі), податкові зобов’язання з ПДВ нараховувати не потрібно. Але є умова — потрібно подати до ДФС підтвердний документ про виникнення таких обставин, що надав компетентний орган (п. 189.9 Податкового кодексу України; ПК).
Якщо є списуєте ТМЦ, потрібно нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ за правилами пункту 198.5 ПК. Тобто базу оподаткування визначте відповідно до пункту 189.1 ПК. Адже норми пункту 189.9 ПК на ТМЦ не поширюються.
Основні засоби використовують декілька років, на них заводять інвентарні номери, вони можуть надходити як новими, так і вже вживаними. Без них підприємство практично не може функціонувати. Саме через таку важливість їх і назвали основними. У цьому огляді дізнаєтеся найважливіше про основні засоби організації
МНМА попри свою малоцінність приносять неабияку користь працівникам поліпшуючи їх умови праці. Більшість офісного обладнання та меблів – це МНМА. Як скласти наказ про введення в експлуатацію МНМА, акт про введення в експлуатацію МНМА, що треба при цьому врахувати, нюанси введення в експлуатацію – у консультації
Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акта та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
Аби не припиняти госпдіяльність, бізнес почав встановлювати альтернативні джерела енергії. Місцева влада допомагає сміливцям — частково компенсує вартість обладнання. Як суб’єктам господарювання оподаткувати й облікувати цільові кошти — пояснює експерт
Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, щоб не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання отримаєте в консультації