Змінився Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ

Уряд затвердив зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 № 440 (далі — Порядок).

Автори змін пояснюють: Порядок не встановлює будь-яких додаткових вимог чи обов’язків для неприбуткових установ та організацій, а навпаки — спрощує процедури, що існують.

Порядок привели у відповідність до чинного законодавства, щоб спростити взаємодію і зменшити обсяги паперового листування між органами контролю та неприбутковими організаціями.

Тепер неприбутківці можуть звертатися до органу контролю із запитом про отримання витягу з Реєстру. Форму запиту знайдете у додатку 3 до Порядку. Податкова надасть витяг безплатно протягом трьох робочих днів. Він міститиме відомості про неприбуткову організацію або повідомлення про відсутність відомостей у Реєстрі.

Врахуйте, що змінили форму реєстраційної заяви, яку подають для реєстрації, змін або виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Постанова КМУ від 22.05.2019 № 423


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Неприбуткові організації: бухгалтерський облік

Неприбуткові організації мають специфічний бухгалтерський облік та звітність. Крім того, неприбутковий статус не означає того, що вони взагалі не сплачують податків. У консультації детально про види, реєстрацію, облік та оподаткування неприбуткових організацій
70715

Заява про реєстрацію неприбуткової організації

Виникають ситуації, коли неприбутковій організації потрібно змінити певні реквізити чи установчі документи. Як зробити це правильно, щоб не зіткнутися із проблемами та не втратити статус неприбутковості?
27983

Облікова політика благодійного фонду

Допоможемо правильно скласти наказ про облікову політику благодійної організації. Зорієнтуємо, які дані варто передбачити у документі та як вносити зміни до нього
4947

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді