Якщо на підприємстві працює 50 і більше осіб, роботодавець створює службу охорони праці (ст. 15 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII).
Типове положення про службу охорони праці
На підприємстві, де працює менше ніж 50 осіб, функції служби охорони праці можуть виконувати за сумісництвом особи, які мають відповідну підготовку.
Якщо працівників менше ніж 20 осіб, можна залучити сторонніх спеціалістів на договірних засадах, які виконуватимуть функції служби охорони праці. Зважте, що вони мусять мати відповідну підготовку.
Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю.
Роботодавець на основі Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету з нагляду за охороною праці від 15.11.2004 № 255, повинен:
- розробити і затвердити Положення про службу охорони праці;
- визначити структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства.
Лист Мінсоцполітики від 15.02.2019 № 138/0/206-19
Запрошуємо 13 грудня на безплатний вебінар! З'ясуємо, для кого мораторій на податкові перевірки скасували, а для кого - ні. Підкажемо, як уникнути фінансових ризиків

Облікова політика потрібна, щоб вибрати спосіб обліку і законно знизити податкове навантаження. Облікова політика підприємства фіксує його вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Підходьте до її розробки стратегічно, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
Колективний договір 2023 ▶ Що таке колективний договір ▶ Колективний договір без профспілки ▶ Колективний договір в умовах воєнного стану
Податківці не люблять оптимізації і часто прирівнюють її до ухилення від оподаткування. Поглядів фіскалів ми не розділяємо, адже зменшити податкове навантаження дозволяє закон і надає для цього спеціальні інструменти. Якщо так, то чому б ними не скористатися? Ми підготували список дій бухгалтера, які допоможуть на законній підставі заощадити на податках у наступному році. Зважати на них чи ні — вирішуйте самі
Видатковою накладною користуються найчастіше. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають будь-які матеріальні цінності без чого неможлива жодна господарська діяльність. З цим документом мають справу також і звичайні покупці
Подавати інформацію про кінцевих власників при реєстрації юросіб зараз обов’язково. А тим, хто реєструвався за старими правилами та не повідомляв, – зробити це також потрібно. І в порядку такого інформування сталося останнім часом чимало змін. У консультації, як подається та оновлюється інформація про кінцевих бенефіціарів та структуру власності