Як створити на підприємстві службу охорони праці

Якщо на підприємстві працює 50 і більше осіб, роботодавець створює службу охорони праці (ст. 15 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII).

Типове положення про службу охорони праці

На підприємстві, де працює менше ніж 50 осіб, функції служби охорони праці можуть виконувати за сумісництвом особи, які мають відповідну підготовку.

Якщо працівників менше ніж 20 осіб, можна залучити сторонніх спеціалістів на договірних засадах, які виконуватимуть функції служби охорони праці. Зважте, що вони мусять мати відповідну підготовку.

Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю.

Роботодавець на основі Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету з нагляду за охороною праці від 15.11.2004 № 255, повинен:

  • розробити і затвердити Положення про службу охорони праці;
  • визначити структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства.

Лист Мінсоцполітики від 15.02.2019 № 138/0/206-19


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразкова добірка: генератори на підприємстві

Із затяжними блекаутами 2022-го генератори увійшли в життя не лише пересічних громадян, а й бізнесу. Наразі вони знов знадобилися через наслідки масованих ракетних ударів із боку країни-агресора, адже забезпечують безперервну діяльність під час стабілізаційних вимкнень електрики. Скористайтеся добіркою зразків наказів, актів, іншої первинної та організаційно-розпорядчої документації, яка допоможе оформити операції надходження, введення в експлуатацію генераторів і списання пально-мастильних матеріалів
32

Семінари для бухгалтерів у 2024 році

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
18706

Акт виконаних робіт: бланк та зразок

Зразок акта виконаних робіт стане у пригоді в момент здачі виконаних робіт або послуг. Бухгалтер використовує цей документ для належного оформлення господарських операцій. Акт наданих послуг зразок та бланк — у консультації експерта
326040

Ліквідаційний баланс підприємства

У статті розповімо про ліквідаційний баланс підприємства, що він у себе включає, кому і коли його складати. Також згадаємо про проміжний ліквідаційний баланс
9719

Кінцевий бенефіціарний власник: порядок інформування

Подавати інформацію про кінцевих власників при реєстрації юросіб зараз обов’язково. А тим, хто реєструвався за старими правилами та не повідомляв, – зробити це також потрібно. І в порядку такого інформування сталося останнім часом чимало змін. У консультації, як подається та оновлюється інформація про кінцевих бенефіціарів та структуру власності
96892

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді