Фонд соцстраху України (Фонд) спільно з Пенсійним фондом України (ПФУ) виконали всі необхідні дії щодо запуску Електронного реєстру листків непрацездатності. Зокрема:
- затвердили Протокол про інформаційну взаємодію між ПФУ та Фондом щодо ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього;
- здійснили тестовий обмін інформацією щодо електронних листків непрацездатності;
- ПФУ створили електронні кабінети закладів охорони здоров’я (лікарів), страхувальників (роботодавців) і застрахованих осіб.
Реєстр складають із записів про тимчасову непрацездатність, що створюють автоматично програмні засоби. Кожен запис включає відомості про тимчасово непрацездатну особу, унікальний номер випадку непрацездатності, номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я, причину та період непрацездатності, призначений режим лікування, відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я та ін.
Лікарняний листок реєструють на підставі створеного лікарем через веб-інтерфейс медичного висновку. Кожен листок непрацездатності має унікальний реєстраційний номер.
Роботодавець через електронний кабінет може отримати інформацію про тимчасову втрату працездатності своїх працівників. На підставі зазначених даних страхувальник (роботодавець) подає до Фонду заяву-розрахунок, за якою Фонд оплачує лікарняний.
Також уже розробили проєкт Порядку видачі та продовження електронних листків непрацездатності.