Які розрахунки в інвалюті резиденти можуть проводити на території України

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ТОП-5 СПРАВ ДЛЯ ПРИБУТКІВЦЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ ⋙

Усі розрахунки на території України проводяться виключно у гривні.

Які розрахунки в інвалюті резиденти можуть проводити на території України

В іноземній валюті можна проводити розрахунки при:

  • здійсненні іноземних інвестицій та

    поверненні іноземному інвестору прибутків, доходів (

    (у тому числі дивідендів) та інших коштів;
  • наданні банками банківських та інших фінансових послуг на підставі банківської ліцензії;
  • наданні небанківськими фінустановами та операторами поштового зв’язку (якщо у них є ліцензія на здійснення валютних операцій) фінансових послуг, визначених пунктами 1-5 частини другої та частиною третьою статті 9 Закону № 2473;
  • розміщенні, виплаті грошового доходу та погашенні облігацій, казначейських зобов’язань України, номінованих в іноземній валюті, якщо це передбачено проспектом цінних паперів;
  • купівлі-продажу державних цінних паперів, номінованих в іноземній валюті

    , якщо ініціатором або отримувачем за такою валютною операцією є банк;
  • інших операціях, визначених Митним кодексом України та (або) нормативно-правовими актами Нацбанку.

Таке виключення передбачено частиною другою статті 5 Закону України «Про валюту і валютні операції» від 21.06.2018 № 2473-VIII.

Крім того, розрахунки за цими операціями можна проводити у гривні та банківських металах.

За інформацією ГУ ДПС у Луганській області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
444

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій. У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
120729

Поворотна фінансова допомога: бухгалтерські проводки

У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
342537

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
292568

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
859

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді