ДПС надала відповіді на популярні питання щодо роботи в Е-кабінеті

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Запитання № 1: При спробі перевірити чи зберегти документ J1313201 Скарга на рішення комісії ДПС про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрi податкових накладних виникає помилка XSD валідації:

ДПС надала відповіді на популярні питання щодо роботи в Е-кабінеті

Помилка валідації

Відповідь: Ця помилка виникає через те, що при створенні документу встановлено код органу ДПІ 99 УКРАЇНА 99 ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА

Важливо! При створенні скарги залишайте код ДПІ, який пропонує система.

Запитання № 2: Питання, стосовно декларації — як додавати рядки у розділі «ВІДОМОСТІ ПРО ВЛАСНЕ НЕРУХОМЕ (РУХОМЕ) МАЙНО»?

Відповідь: Таблиці у деклараціях, що можуть містити довільну кількість рядків, при створенні нового документу містять лише одну строку. Додавання нової строки до такої таблиці здійснюється натисненням правої кнопки миші при наведенні курсору на будь-яке поле в уже існуючому рядку такої таблиці. Повинна з’явитись панель інструментів редагування рядків таблиці наступного вигляду:

ДПС надала відповіді на популярні питання щодо роботи в Е-кабінеті

Використовуйте праву кнопку «миші» для додавання/видалення рядків

Запитання № 3: Що робити, якщо при підписі звіт не надсилається натомість з’являється колонка наступного змісту: «Порушено вимоги інструкції з підготовки і подання податкових документів. Можливо припинено дію Договору про визнання електронної звітності».

Відповідь: Необхідно зайти в розділ «Введення звітності», обрати групу звітів F13, створити і надіслати форму F1392001 — «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів», дочекатись квитанції до заяви, що повинна надійти протягом одного робочого дня, і подавати звіти.

Важливо! Платники, що не мали до 01.01.2018 року укладених з органами ДПС договорів про визнання електронної звітності, та платники, у яких після 01.01.2018 закінчився термін чинності сертифікату ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинив діяти укладений раніше договір, для подання звітності в електронному вигляді чи з допомогою електронного кабінету чи будь-якого іншого програмного забезпечення, повинні підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб, в розділі «Введення звітності» група звітів J/F13 - Заяви).

Запитання № 4: Після поновлення КЕП не можу зайти в приватну частину Електронного кабінету за допомогою ключів від АЦСК Приватбанк. Ключ зчитує, але при кліці на кнопку «Увійти» пише що у мене немає права підпису.

Відповідь: Ключі, видані АЦСК Приватбанку (файли типу .jks) можуть містити в одному файлі два ключі — ключ посадової особи, та ключ печатки. По замовчуванню часто першим обирається ключ печатки, яким неможливо здійснити вхід в приватну частину Електронного кабiнету. Щоб виправити ситуацію, при вході в приватну частину у вікні логіну в полі Оберіть ключ з jks спробуйте обрати другий з випадаючого списку ключ.

Запитання № 5: В приватній частині Електронного кабiнету не можу підписати коригування мого контрагента. Я повинна підписати і відправити її на реєстрацію. Функція підписати не активна.

Відповідь: В меню «Отримані ПН/РК» доступні для перегляду та підпису всі отримані від контрагентів від’ємні коригування податкових накладних, надані Вашими контрагентами, незалежно від програмного забезпечення, яким вони були створені і надіслані до ДПС.

Запитання № 6: Яким символом у формі F3050211 заповнювати поля, які не стосуються звітування (рядки місяців до державної реєстрації ФОПа): «тире», пропуском чи інакше?

Відповідь: Поля у рядках декларації, що не стосуються періоду звітування, заповнювати не потрібно, система при перевірці видасть попередження, після натискання кнопки Редагувати цей документ можна підписати і надіслати до ДПС (детальніше в розділі «Введення звітності» Електронного кабінету).

За інформацією Пресслужби ДПС

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медзаклад отримав кошти від НСЗУ: відображаємо у бухгалтерському обліку

У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
36426

Прожитковий мінімум 2025: розмір, таблиця

Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
23844

Військовий збір для ФОП 2 групи у 2025 році: ставки, строки сплати, пільги

З 1 січня 2025 року ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору. Це новий обов’язок, який торкнеться і тих, хто раніше ніколи не сплачував цей платіж за себе. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
60

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
211

Заява на компенсацію за невикористану відпустку: зразок 2025

Заява на компенсацію за невикористану відпустку — обов’язковий документ, якщо працівник не скористався відпочинком і хоче отримати за нього гроші. Пояснюємо, коли можна подати таку заяву, які дані обов’язково вказати та даємо готовий зразок 2025 у Word
92

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді