ДПС надала відповіді на популярні питання щодо роботи в Е-кабінеті

Запитання № 1: При спробі перевірити чи зберегти документ J1313201 Скарга на рішення комісії ДПС про вiдмову у реєстрацiї податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрi податкових накладних виникає помилка XSD валідації:

ДПС надала відповіді на популярні питання щодо роботи в Е-кабінеті

Помилка валідації

Відповідь: Ця помилка виникає через те, що при створенні документу встановлено код органу ДПІ 99 УКРАЇНА 99 ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА

Важливо! При створенні скарги залишайте код ДПІ, який пропонує система.

Запитання № 2: Питання, стосовно декларації — як додавати рядки у розділі «ВІДОМОСТІ ПРО ВЛАСНЕ НЕРУХОМЕ (РУХОМЕ) МАЙНО»?

Відповідь: Таблиці у деклараціях, що можуть містити довільну кількість рядків, при створенні нового документу містять лише одну строку. Додавання нової строки до такої таблиці здійснюється натисненням правої кнопки миші при наведенні курсору на будь-яке поле в уже існуючому рядку такої таблиці. Повинна з’явитись панель інструментів редагування рядків таблиці наступного вигляду:

ДПС надала відповіді на популярні питання щодо роботи в Е-кабінеті

Використовуйте праву кнопку «миші» для додавання/видалення рядків

Запитання № 3: Що робити, якщо при підписі звіт не надсилається натомість з’являється колонка наступного змісту: «Порушено вимоги інструкції з підготовки і подання податкових документів. Можливо припинено дію Договору про визнання електронної звітності».

Відповідь: Необхідно зайти в розділ «Введення звітності», обрати групу звітів F13, створити і надіслати форму F1392001 — «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів», дочекатись квитанції до заяви, що повинна надійти протягом одного робочого дня, і подавати звіти.

Важливо! Платники, що не мали до 01.01.2018 року укладених з органами ДПС договорів про визнання електронної звітності, та платники, у яких після 01.01.2018 закінчився термін чинності сертифікату ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинив діяти укладений раніше договір, для подання звітності в електронному вигляді чи з допомогою електронного кабінету чи будь-якого іншого програмного забезпечення, повинні підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб, в розділі «Введення звітності» група звітів J/F13 - Заяви).

Запитання № 4: Після поновлення КЕП не можу зайти в приватну частину Електронного кабінету за допомогою ключів від АЦСК Приватбанк. Ключ зчитує, але при кліці на кнопку «Увійти» пише що у мене немає права підпису.

Відповідь: Ключі, видані АЦСК Приватбанку (файли типу .jks) можуть містити в одному файлі два ключі — ключ посадової особи, та ключ печатки. По замовчуванню часто першим обирається ключ печатки, яким неможливо здійснити вхід в приватну частину Електронного кабiнету. Щоб виправити ситуацію, при вході в приватну частину у вікні логіну в полі Оберіть ключ з jks спробуйте обрати другий з випадаючого списку ключ.

Запитання № 5: В приватній частині Електронного кабiнету не можу підписати коригування мого контрагента. Я повинна підписати і відправити її на реєстрацію. Функція підписати не активна.

Відповідь: В меню «Отримані ПН/РК» доступні для перегляду та підпису всі отримані від контрагентів від’ємні коригування податкових накладних, надані Вашими контрагентами, незалежно від програмного забезпечення, яким вони були створені і надіслані до ДПС.

Запитання № 6: Яким символом у формі F3050211 заповнювати поля, які не стосуються звітування (рядки місяців до державної реєстрації ФОПа): «тире», пропуском чи інакше?

Відповідь: Поля у рядках декларації, що не стосуються періоду звітування, заповнювати не потрібно, система при перевірці видасть попередження, після натискання кнопки Редагувати цей документ можна підписати і надіслати до ДПС (детальніше в розділі «Введення звітності» Електронного кабінету).

За інформацією Пресслужби ДПС


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Зміни у наданні платних послуг ЗОЗ: постреліз до вебінару

Редакція журналу «Головбух Медицина» 10.09.2024 провела безплатний вебінар на тему «Зміни в наданні платних послуг: комунікаційна платформа для бухгалтерів ЗОЗ». Тримайте постреліз до цього вебінару: тези, запис, відповіді на запитання. Запитань отримали так багато, що вдвічі перевищили час трансляції, але всіх так і не опрацювали. Тому невдовзі проведемо частину другу вебінару. Реєструйтеся, читайте напрацьовані рекомендації та надсилайте нові запитання. З’ясуємо нюанси втілення змін
34

Рахунок-фактура: зразок

Маєте справу з рахунком-фактурою у внутрішніх операціях чи інвойсом у ЗЕД — пам’ятайте, що не кожен рахунок має статус первинного документа, і не за кожним рахунком відбувається оплата. Які умови треба виконати, аби рахунок вважався первинним документом, рахунок фактура бланк — у консультації
186222

Основні засоби підприємства

Основні засоби використовують декілька років, на них заводять інвентарні номери, вони можуть надходити як новими, так і вже вживаними. Без них підприємство практично не може функціонувати. Саме через таку важливість їх і назвали основними. У цьому огляді дізнаєтеся найважливіше про основні засоби організації
180443

Заяви щодо ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном

У статті: ► заява на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем 2024 бланк ► алгоритми заповнення заяв у різних випадках ► зразок заяви щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном
61801

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді