Відтепер допомогу по частковому безробіттю на період карантину можуть отримати також ФОП, які не мають найманих працівників, але є застрахованими особами, тобто сплачували ЄСВ.
Крок 1
Зверніться до центру зайнятості за місцем сплати ЄСВ упродовж 90 днів із моменту зупинення чи скорочення діяльності.
Крок 2
Підготуйте необхідний пакeт документів:
- заяву на отримання допомоги в довільній формі;
- копію наказу з датою зупинення чи скорочення діяльності;
- довідку про сплату ЄСВ за останніх 6 місяців;
- відомості за формою, наведеною у Додатку 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 03.06.2020 № 453.
Крок 3
Оригінали документів подайте до центру зайнятості в один із зручних для вас способів — або поштою, або ж через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості.
Крок 4
Упродовж трьох робочих днів центр зайнятості перевіряє документи. Якщо ж є помилки чи неточності, вас повідомлять про це. Ви матимете 5 днів, щоб подати новий або виправлений пакет документів.
Крок 5
Рішення щодо надання допомоги приймають обласні центри зайнятості або Київський міський центр зайнятості.
Крок 6
У разі позитивного рішення та після одержання коштів на свій рахунок центр зайнятості переказує їх фізособі-підприємцю.
Наочно ДСЗ продемонструвала порядок отримання допомоги ФОПом на інфографіці.

ДО ВІДОМА
Допомогу по частковому безробіттю не оподатковують. Її розмір встановлюють за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄСВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4723 грн) на місяць. Допомогу надають на період зупинення чи скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.
За повідомленням ДЦЗ
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.
Якщо у вашому to-do list є пункти «підвищити свій професійний рівень», «стати більш цінним фахівцем», «розвиватися професійно», Вища школа Головбуха допоможе втілити все задумане. Ваші колеги вже встигли оцінити переваги нашої школи підвищення кваліфікації для бухгалтера, спробуйте і ви!