Відтепер допомогу по частковому безробіттю на період карантину можуть отримати також ФОП, які не мають найманих працівників, але є застрахованими особами, тобто сплачували ЄСВ.
Крок 1
Зверніться до центру зайнятості за місцем сплати ЄСВ упродовж 90 днів із моменту зупинення чи скорочення діяльності.
Крок 2
Підготуйте необхідний пакeт документів:
- заяву на отримання допомоги в довільній формі;
- копію наказу з датою зупинення чи скорочення діяльності;
- довідку про сплату ЄСВ за останніх 6 місяців;
- відомості за формою, наведеною у Додатку 2 до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 03.06.2020 № 453.
Крок 3
Оригінали документів подайте до центру зайнятості в один із зручних для вас способів — або поштою, або ж через скриньку для кореспонденції в центрі зайнятості.
Крок 4
Упродовж трьох робочих днів центр зайнятості перевіряє документи. Якщо ж є помилки чи неточності, вас повідомлять про це. Ви матимете 5 днів, щоб подати новий або виправлений пакет документів.
Крок 5
Рішення щодо надання допомоги приймають обласні центри зайнятості або Київський міський центр зайнятості.
Крок 6
У разі позитивного рішення та після одержання коштів на свій рахунок центр зайнятості переказує їх фізособі-підприємцю.
Наочно ДСЗ продемонструвала порядок отримання допомоги ФОПом на інфографіці.

ДО ВІДОМА
Допомогу по частковому безробіттю не оподатковують. Її розмір встановлюють за кожну годину скорочення діяльності та із розрахунку двох третин від бази нарахування ЄСВ, але не більше мінімальної заробітної плати (4723 грн) на місяць. Допомогу надають на період зупинення чи скорочення діяльності та впродовж 30 календарних днів після завершення карантину.
За повідомленням ДЦЗ
У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
Прожитковий мінімум — це показник, який використовують у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів, а також в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум 2025/2026, — в огляді
З 1 січня 2025 року ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору. Це новий обов’язок, який торкнеться і тих, хто раніше ніколи не сплачував цей платіж за себе. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Заява на компенсацію за невикористану відпустку — обов’язковий документ, якщо працівник не скористався відпочинком і хоче отримати за нього гроші. Пояснюємо, коли можна подати таку заяву, які дані обов’язково вказати та даємо готовий зразок 2025 у Word