На порталі електронних послуг ПФУ функціонує Кабінет страхувальника (роботодавця), де роботодавці можуть оперативно отримати потрібну інформацію для забезпечення соціальних прав працівників. Тут, зокрема, можна отримати дані для обрахунку листків тимчасової непрацездатності, відомості про страховий стаж та розмір заробітної плати. У Кабінеті є дані звітності зі сплати ЄСВ — роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення невідповідностей.
Ще одна «новинка», яка очікує роботодавців у майбутньому —Електронний реєстр листків непрацездатності.
Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, що формують та присвоюють автоматично.
На вебпорталі страхувальнику первинно нададуть можливість визначити параметри пошуку переліку листків непрацездатності та за результатами пошуку — інформацію по листках непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:
- номер;
- дата відкриття;
- дата закриття;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків застрахованої особи;
- прізвище, ім‘я, по батькові застрахованої особи.
Також страхувальник може переглядати, формувати та друкувати заяви-розрахунки по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).