Закриваєте об’єкт оподаткування — подайте повідомлення № 20-ОПП

Повідомлення № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування, який закрили, подавайте протягом 10 робочих днів після його закриття до податкового органу за основним місцем обліку платника

Закриваєте об’єкт оподаткування — подайте повідомлення № 20-ОПП

Втрата первинних документів через руйнування офісу

Порядок обліку платників податків і зборів затвердив Мінфін наказом від 09.12.2011 № 1588. Платник зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, податковий орган за основним місцем обліку.

У разі закриття об’єкта оподаткування, об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника, повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП (далі Повідомлення № 20-ОПП) подайте протягом 10 робочих днів після закриття об’єкта з оновленою інформацією про нього.

При цьому розділ 3 Повідомлення № 20-ОПП заповнюйте одним рядком наступним чином:

  • у графі 2 «Код ознаки надання інформації» вказуйте значення «6 — закриття об’єкта оподаткування»;
  • графи 3-10 та 12 заповнюйте згідно з Пам’яткою для заповнення розділу 3 Повідомлення № 20-ОПП;
  • графу 11 не заповнюйте.

За інформацією ДПС у Львівській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Соціальні відпустки у 2025 році

В огляді мова піде про соціальні відпустки. У фокусі ― соціальні відпустки на дітей, тривалість таких відпусток, соціальні відпустки під час воєнного стану, додаткові соціальні відпустки
24002

Ліцензія на алкоголь 2025: вартість, документи, відповідальність

Кому потрібні ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю алкоголем, скільки за них треба платити та які документи зібрати за оновленими правилами 2025 року, бланки заяв та порядки їхнього заповнення, бухгалтерський облік таких ліцензій — у статті
82076

Списання основних засобів

Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
261218

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді