Фінзвітність за таксономією МСФЗ: де брати інформацію для складання
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюють відповідно до норм:
- Податкового кодексу України;
- Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557; далі — Порядок.
За необхідності подання електронних документів до податкового органу, підписаних іншим сертифікатом, передбачили можливість подання інформації щодо такого сертифікату шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису за кодом форми F13911(03) згідно з додатком 1 Порядку.
До табличної частини Повідомлення вносьте інформацію про ФОПа:
- у графі 1 — прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)
- у графі 2 — реєстраційний номер облікової картки платника або серія (за наявності), номер паспорта для фізосіб, які через свої релігійні переконання мають особливу відмітку в паспорті;
- у графі 3 (посада) — директор;
- у графі 4 (тип підпису) — директор;
- у полі «Виконавець» зазначайте посаду (директор), ініціали та прізвище такого ФОПа та його контактний телефон.
На сформоване Повідомлення:
- першим накладайте новий кваліфікований (удосконалений) електронний підпис;
- після нього — кваліфікований (удосконалений) електронний підпис, яким набули статус суб’єкта електронного документообігу;
- останньою — печатку (за наявності).
За інформацією ДПС у Закарпатській області
Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків