Кабмін затвердив Порядок формування і ведення ліцензійного реєстру.
Згідно Порядку ліцензійний реєстр формує та веде орган ліцензування в електронній формі окремо за кожним видом господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.

У ліцензійному реєстрі містяться відомості про, зокрема:
- суб'єкта господарювання, якому видано ліцензію;
- вид господарської діяльності;
- підставу прийняття, дату прийняття і номер рішення про видачу ліцензії;
- строк дії ліцензії;
- місце провадження ліцензіатом виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;
- прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, що внесла запис до ліцензійного реєстру.
Програмне забезпечення ліцензійного реєстру забезпечує зберігання відомостей про юридичних осіб та ФОПів протягом 75 років з дати внесення запису про анулювання ліцензії. Після закінчення 75-річного строку інформація підлягає знищенню.
Постанова КМУ від 26.06.2020 № 755
Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
Як не отримати звинувачення в ухиленні від податків, якщо працюєте через ФОП? Пояснюємо юридичні наслідки, ризики та як захистити бізнес
ФОП та РРО — одна з найбільш обговорюваних тем серед малого бізнесу. І не дивно, адже маємо суттєві штрафи для порушників. З’ясуємо подробиці
Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
В адвокатів та нотаріусів є особливий вид самозайнятості — незалежна професійна діяльність. Незалежна професійна діяльність: від реєстрації до припинення. Розглянемо, що й до чого