Затверджено порядок ведення ліцензійного реєстру

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Кабмін затвердив Порядок формування і ведення ліцензійного реєстру.

Згідно Порядку ліцензійний реєстр формує та веде орган ліцензування в електронній формі окремо за кожним видом господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.

Затверджено порядок ведення ліцензійного реєстру

У ліцензійному реєстрі містяться відомості про, зокрема:

  • суб'єкта господарювання, якому видано ліцензію;
  • вид господарської діяльності;
  • підставу прийняття, дату прийняття і номер рішення про видачу ліцензії;
  • строк дії ліцензії;
  • місце провадження ліцензіатом виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;
  • прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, що внесла запис до ліцензійного реєстру.

Програмне забезпечення ліцензійного реєстру забезпечує зберігання відомостей про юридичних осіб та ФОПів протягом 75 років з дати внесення запису про анулювання ліцензії. Після закінчення 75-річного строку інформація підлягає знищенню.

Постанова КМУ від 26.06.2020 № 755


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Трудовий договір в умовах воєнного стану: як оформити призупинення

Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
79252

Загальна система оподаткування ФОП 2025

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
708792

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді