Кому ліцензія на зберігання пального не потрібна

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК 2020│2021 ⚡️

Суб’єкти господарювання, які отримують пальне для власних потреб та зберігають його для використання в господарській діяльності, зобов’язані отримати відповідну ліцензію в органах ДПС.

Кому ліцензія на зберігання пального не потрібна

Винятки — зберігання пального:

  • державними підприємствами, установами та організаціями;
  • підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
  • суб’єктами господарювання, які зберігають пальне, для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газодобувних майданчиках, бурових платформах.

Також дозволено зберігати пальне без ліцензії в паливних баках транспортних засобів (технологічного обладнання) та у споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно, отримане від виробника або особи, яка здійснила його розлив у таку тару.

В усіх інших випадках потрібна ліцензія на кожне місце зберігання.

За інформацією ГУ ДПС у Закарпатській області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Платні медичні послуги: особливості надання

Платні медичні послуги — це додаткове джерело доходу для медзакладу. Що регулює нині платні медичні послуги, їхнє оподаткування та вартість медичних послуг, використання POS-терміналів і РРО/пРРО при наданні платних медичних послуг, бухгалтерський облік доходів від надання платних медичних послуг — у цьому огляді
74619

Мінімальна зарплата 2026: скільки платитимуть, як зміняться податки й «чисті» виплати

22 жовтня Верховна Рада прийняла за основу проект Держбюджету на 2026 рік. Мінфін підготував проект Бюджетної декларації на 2026-2028 рік, яка передбачає збільшення деяких соціальних стандартів. Яка мінімальна заробітна плата очікується в 2026 році та на які показники вона вплине — розповімо
18115

Форма № 1-ОПП: зразок заповнення

Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
153944

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді