⚡️ ЄСВ ДЛЯ ФОП — ЯК СПЛАЧУВАТИ У 2021 РОЦІ ⚡️
З 16 січня сфера обслуговування переходить на державну мову.
Як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушили:
1️. Спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою.
2️. У разі відмови працівника, звернутись до керівництва закладу або на «гарячу лінію» установи, торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.
3️. У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб'єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб'єкта).
4️. Подати скаргу до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку [email protected] або заповнити відповідну форму на сайті https://mova-ombudsman.gov.ua/
5️. У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб'єкт/працівник суб'єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.
Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.


От халепа, бо ПСП у 2021 році «світить» не багатьом... Тож хто у 2021 році отримає ПСП, як її застосовувати, для кого призначена «дитяча» ПСП і які документи подати, щоб її отримати? Усе це — максимально практично на числових прикладах.
За інформацією Уповноваженого із захисту державної мови
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП