⚡️ ЄСВ ДЛЯ ФОП — ЯК СПЛАЧУВАТИ У 2021 РОЦІ ⚡️
З 16 січня сфера обслуговування переходить на державну мову.
Як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушили:
1️. Спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою.
2️. У разі відмови працівника, звернутись до керівництва закладу або на «гарячу лінію» установи, торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.
3️. У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб'єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб'єкта).
4️. Подати скаргу до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку [email protected] або заповнити відповідну форму на сайті https://mova-ombudsman.gov.ua/
5️. У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб'єкт/працівник суб'єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.
Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
