Як застрахувати себе від несподіванок в роботі із бізнес-партнерами: поради ДПС

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ ТІЛЬКИ НАЙВАЖЛИВІШЕ: ЗМІНИ ЯКІ ВПЛИНУТЬ НА ВАШУ РОБОТУ ЗАВТРА ⚡️

1. Перевірте їхні дозвільні документи щодо отриманих послуг та товарів (ліценції, дозволи, тощо). Вид економічної діяльності повинен відповідати наданим послугам або реалізованим товарам.

Наприклад:

  • будівельні послуги — ліцензія на будівництво (перевірте на сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України);
  • підакцизні товари (тютюнові вироби, лікеро-горілчані вироби та пальне) — ліцензія на виробництво, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі підакцизними товарами (перевірте на сайті ДПС).

Як застрахувати себе від несподіванок в роботі із бізнес-партнерами: поради ДПС

2. Перевірте відсутність податкового боргу. Зробити це можна на сайті ДПС.

3. Перевірте наявність земельної ділянки (власної чи орендованої) та нерухомого майна. Зробити це можна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Публічна кадастрова карта на сайті Держгеокадастру.

4. Перевірте трудовий ресурс бізнес-партнера, чи має він кваліфікований персонал для сфери надання послуг.

5. Перевірте чи має він основні засоби для здійснення операцій (наприклад, для послуг зберігання, транспортування, відвантаження або переробки). Звертайте увагу на об’єкти, що будуть задіяні в цій діяльності та їх зв'язок з вашим потенційним бізнес-партером. Цю інформацію кожен платник податків надає до органів ДПС.

6. Перевірте чи фігурує ваш потенційний бізнес-партнер у судових тяжбах. Зробити це можна в Єдиному державному реєстрі судових рішень.

7. Для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати податковий номер або ж точну назву підприємства.

За інформацією Офісу ВПП ДПС


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
27

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65188

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275248

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311277

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді