Скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН з додатками до неї (за наявності) та/або заяву про відкликання скарги подає платник в електронній формі і реєструє в ДПС у день її надходження (п. 5 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165; далі — Порядок розгляду скарг).
Після отримання ДПС Скарги та надсилання платнику першої квитанції, здійснюється перевірка даних Скарги на відповідність даним ДПС.
Якщо виявили розбіжності платнику направляють другу квитанцію з повідомленням про помилки.
Після їх усунення та в межах передбаченого строку маєте право повторно направити до ДПС Скаргу з додатками. Якщо розбіжності відсутні — Скаргу реєструють в ДПС.
Якщо після реєстрації Скарги в ДПС виявили помилку в даних, по яких не проводиться автоматизована перевірка, то можете надіслати Заяву.
У разі коли до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла Заява (додаток 4), таку Скаргу залишають без розгляду, а платнику в автоматичному режимі надсилають відповідну квитанцію. Така квитанція є підтвердженням залишення Скарги без розгляду.
У подальшому маєте право повторно подати Скаргу до комісії центрального рівня з урахуванням законодавчо встановлених строків.
Отже, виправити помилку, яку допустили при заповненні Скарги, не можна.
Підкажемо на прикладах реальних ситуацій, на що зважати платникам ПДВ, коли готують таблиці даних. Адже таблиця, яку врахували контролери, є дієвим способом успішно зареєструвати податкові накладні
Однак, можете відкликати Скаргу із помилками, шляхом подання Заяви та з врахуванням виправлень подати її повторно. При цьому кількість таких Заяв не обмежена.
Скаргу подавайте протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня (п. 3 Порядку розгляду скарги).
Якщо подали Скаргу з порушенням строків її подання, таку Скаргу не приймуть, а в автоматичному режимі надішлють відповідну квитанцію. Така квитанція є підтвердженням неприйняття скарги для розгляду (п. 8 Порядку розгляду скарги).