Помилка у скарзі щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК: чи можна виправити

Платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні Скарги

Помилка у скарзі щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК: чи можна виправити

Скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН з додатками до неї (за наявності) та/або заяву про відкликання скарги подає платник в електронній формі і реєструє в ДПС у день її надходження (п. 5 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165; далі — Порядок розгляду скарг).

Після отримання ДПС Скарги та надсилання платнику першої квитанції, здійснюється перевірка даних Скарги на відповідність даним ДПС.

Якщо виявили розбіжності платнику направляють другу квитанцію з повідомленням про помилки.

Після їх усунення та в межах передбаченого строку маєте право повторно направити до ДПС Скаргу з додатками. Якщо розбіжності відсутні — Скаргу реєструють в ДПС.

Якщо після реєстрації Скарги в ДПС виявили помилку в даних, по яких не проводиться автоматизована перевірка, то можете надіслати Заяву.

У разі коли до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла Заява (додаток 4), таку Скаргу залишають без розгляду, а платнику в автоматичному режимі надсилають відповідну квитанцію. Така квитанція є підтвердженням залишення Скарги без розгляду.

У подальшому маєте право повторно подати Скаргу до комісії центрального рівня з урахуванням законодавчо встановлених строків.

Отже, виправити помилку, яку допустили при заповненні Скарги, не можна.

Однак, можете відкликати Скаргу із помилками, шляхом подання Заяви та з врахуванням виправлень подати її повторно. При цьому кількість таких Заяв не обмежена.

Скаргу подавайте протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня (п. 3 Порядку розгляду скарги).

Якщо подали Скаргу з порушенням строків її подання, таку Скаргу не приймуть, а в автоматичному режимі надішлють відповідну квитанцію. Така квитанція є підтвердженням неприйняття скарги для розгляду (п. 8 Порядку розгляду скарги).

За інформацією ДПС у Запорізькій області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Реєстрація податкової накладної в ЄРПН

Реєстрація податкових накладних обов'язкова, адже без неї вони фактично недійсні. А ще ― загрожує штрафом несвоєчасна реєстрація податкових накладних. Однак в умовах воєнного стану правила дещо змінилися. В огляді експерт розбирає строки реєстрації податкових накладних, порядок реєстрації податкових накладних та граничний термін реєстрації податкових накладних
235568

Бухгалтерський та податковий облік експортних операцій

Як розпочати експорт товарів, про його документальне оформлення, дата визнання доходу від експорту товарів, вплив умов Інкотермс, курсові різниці та інші облікові нюанси експортних операцій, а також оподаткування експортних операцій – у цьому огляді
80556

Податок на додану вартість

В аналітиці експерт розбирає, що таке ПДВ, все про ПДВ 2024 – ставки, платники, бюджетне відшкодування, податкові пільги, призупинення перебігу строків давності, звільнення від ПДВ товарів, необхідних на фронті
74699

Штраф за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної

ПДВ, безумовно, є найбільш штрафонебезпечним податком, що вимагає складного обліку та адміністрування. У цьому огляді ми розглянемо можливі штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних або коригування розрахунків
59821

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді