Штрафи за порушення вимог трансфертного ціноутворення ▶️
Лист Мін’юсту від 20.09.2021 № 82310/8.4.4/32-21
Для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи та внесення їх до ЄДР державному реєстратору разом із відповідною заявою щодо державної реєстрації подають, зокрема, такі документи, як:
- структура власності;
- нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юридичної особи, — для фізичної особи-нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, — для фізичної особи -резидента.
Наявність в ЄДР даних про серію та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця передбачена положеннями пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV. Вказані дані вносять з поданої заяви щодо державної реєстрації. Тому і документом, що подають разом із вказаною заявою, має бути той документ, реквізити якого вказані у заяві.
А отже нотаріально засвідчена копія потрібна для паспорта-книжечки громадянина України або паспортного документа іноземця. Дані ID-карток держреєстратор може перевірити за даними Єдиного демографічного реєстру.
Юридичні особи мають надати оновлену інформацію про кінцевих бенефіціарних власників і структуру власності. З’ясуємо, коли і в якій формі це потрібно зробити.
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів