Як заповнювати графу «Номенклатура товарів/послуг постачальника (продавця)» накладної, коли податкове зобов’язання не пов’язане з постачанням

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Графи розділу І заповнюються згідно з вимогами Порядку заповнення податкової накладної

Номенклатура товарів/послуг постачальника (продавця) відповідно до первинних документів бухгалтерського обліку, на підставі яких складається податкова накладна, зазначається у графі 3 розділу І податкової накладної, що містить тип причини, зокрема:

  • «04» — постачання у межах балансу для невиробничого використання;
  • «05» — ліквідація основних засобів за самостійним рішенням платника податку;

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

  • «06» — переведення виробничих основних засобів до складу невиробничих;
  • «08» — постачання для операцій, які не є об’єктом оподаткування податком на додану вартість;
  • «09» — постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість;
  • «13» — використання виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності.

Інші графи розділу І заповнюються згідно з вимогами Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну від 22.09.2014 № 957. При цьому в клітинках податкової накладної, які не підлягають заповненню, нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image51

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
224

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204238

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24867

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
99

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді