Під рекламними засобами слід розуміти будь-які засоби, що використовуються для реклами до її споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб. Законодавство не обмежує у способах проведення реклами. Тобто будь-яка інформація (усна, письмова), що містить у собі відомості про підприємство, товар та його господарську діяльність, є рекламою.
На цьому вкотре наголосив ВАСУ, зауваживши, що висновок про невідповідність інформації, яка міститься у рекламному банері, є таким, що зроблений із перевищенням визначеної законом компетенції контролюючого органу.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
І взагалі оцінка змісту рекламних матеріалів, який визначається платником самостійно під час провадження ним господарської діяльності, є втручанням контролюючого органу в таку діяльність.
У межах здійснення податкового контролю податковий орган лише перевіряє реальність операцій із придбання рекламних товарів та послуг, наявність у платника належно оформлених первинних документів на підтвердження факту понесення витрат за цими операціями. Однак без оцінювання доцільності такої реклами, її ефективності, впливу змістового наповнення на результат діяльності платника.
У зв’язку з цим податкові повідомлення-рішення, якими підприємству на підставі таких висновків збільшено суму грошового зобов’язання з податку на прибуток та ПДВ, визнано протиправними та скасовано.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»