Оцінка змісту реклами платника — не в компетенції контролюючого органу

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Оцінка змісту рекламних матеріалів, який визначається платником самостійно під час провадження ним господарської діяльності, є втручанням контролюючого органу в таку діяльність

Під рекламними засобами слід розуміти будь-які засоби, що використовуються для реклами до її споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб. Законодавство не обмежує у способах проведення реклами. Тобто будь-яка інформація (усна, письмова), що містить у собі відомості про підприємство, товар та його господарську діяльність, є рекламою.

На цьому вкотре наголосив ВАСУ, зауваживши, що висновок про невідповідність інформації, яка міститься у рекламному банері, є таким, що зроблений із перевищенням визначеної законом компетенції контролюючого органу.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

І взагалі оцінка змісту рекламних матеріалів, який визначається платником самостійно під час провадження ним господарської діяльності, є втручанням контролюючого органу в таку діяльність.

У межах здійснення податкового контролю податковий орган лише перевіряє реальність операцій із придбання рекламних товарів та послуг, наявність у платника належно оформлених первинних документів на підтвердження факту понесення витрат за цими операціями. Однак без оцінювання доцільності такої реклами, її ефективності, впливу змістового наповнення на результат діяльності платника.

У зв’язку з цим податкові повідомлення-рішення, якими підприємству на підставі таких висновків збільшено суму грошового зобов’язання з податку на прибуток та ПДВ, визнано протиправними та скасовано.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як застосовувати міжнародні договори

Подвійне оподаткування — типова проблема міжнародного бізнесу. Уникнути її можна через міжнародні договори про усунення подвійного оподаткування. Тема стає актуальною, якщо маєте справу з нерезидентами, виплачуєте їм доходи (дивіденди, роялті, проценти, дохід від надання послуг), ведете облік в їхніх представництвах чи дочірніх підприємствах, самі здійснюєте бізнес за кордоном. З якими країнами укладені міжнародні договори та як їх застосовувати ― дізнайтеся в цьому огляді
12036

Код УКТ ЗЕД: як знайти

Щоб отримати код УКТ ЗЕД онлайн, скористайтеся навігатором від системи «Експертус Головбух» — знайдіть свій код товару за УКТ ЗЕД
52419

Додаток ПП до Податкової декларації з податку на прибуток

У Додатку ПП «Інформація про суми податкових пільг» прибутківці розкривають інформацію про суми податкових пільг, якими скористалися. Пояснимо, як обчислити суму податкової пільги, як заповнити новий додаток та які штрафи загрожують за його неподання
34021

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді