Платники податків мають зберігати первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи:
- не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи.
- не менш як 2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням.
Незбереження первинних документів та/або ненадання їх контролюючим органам при перевірці загрожує штрафом у сумі:
- 1020 грн. (раніше - 510 грн.).
- 2040 грн. (раніше - 1020 грн.) – за ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення.