Суми коштів та товарів, що перерахували (передали) Збройним силам України, включайте до витрат без обмежень

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Коригування фінансового результату до оподаткування на суму коштів та товарів, що перерахували ЗСУ та іншим військовим формуванням для потреб забезпечення оборони держави у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, не здійснюйте.

Об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток з джерелом походження з України та за її межами, який визначають шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового Кодексу України (ПК).

Платники податку, у яких річний дохід (за вирахуванням непрямих податків) за останній річний звітний період не перевищує 40 млн грн, об’єкт оподаткування можуть визначати без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років та коригувань, визначених підпунктом 140.4.8 та підпунктом 140.5.16 ПК) (пп. 134.1.1 ПК).

З 1 січня 2015 року, на період проведення антитерористичної операції, коригування, встановлені підпунктом 140.5.9 ПК, не проводять. Такі коригування не проводьте щодо:

  • сум коштів або вартості спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів та медичних виробів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення;
  • інших товарів, виконаних робіт, наданих послуг за переліком, що визначає Кабмін.

Такі кошти або товари мають бути добровільно перераховані (передані):

  • Збройним Силам України (далі – ЗСУ);
  • Національній гвардії України;
  • Службі безпеки України;
  • Службі зовнішньої розвідки України;
  • Державній прикордонній службі України;
  • Міністерству внутрішніх справ України;
  • Управлінню державної охорони України;
  • Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України;
  • іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, їх з’єднанням, військовим частинам, підрозділам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення проведення антитерористичної операції (п. 33 підр. 4 р. XX ПК).

Таким чином, коригування фінансового результату до оподаткування на суму вищезазначених коштів та товарів, що перерахували (передали) ЗСУ та іншим військовим формуванням для потреб забезпечення оборони держави у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, не здійснюйте. Тобто такі суми включайте до фінансового результату до оподаткування у складі витрат без обмежень.

Слава Україні!

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24391

Контрагенти з рф, рб та пов’язані з ними особи: обмеження, заборони, ризики госпдіяльності та іншої співпраці

В огляді експерт коментує заборони, обмеження, ризики господарської діяльності та відповідальність за співпрацю з нинішніми, колишніми чи потенційними партнерами, які мають коріння в рф чи рб. Як визначити пов’язаність особи з державою-агресором та як уберегти себе від можливих ризиків незнання такого звʼязку?
15067

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді