Бізнес просить не змінювати підходи до працевлаштування осіб з інвалідністю

Європейська бізнес-асоціація (ЄБА) звернулася до ВРУ з проханням виключити із законопроєкту №7433 положення про санкції за невиконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю.

Бізнес просить не змінювати підходи до працевлаштування осіб з інвалідністю

Головне для бухгалтера: зміни, що вплинуть на вашу роботу вже цього місяця

Фінансовий комітет ВРУ рекомендував прийняти законопроєкт № 7433, який:

  • змінює підхід до розрахунку кількості робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю. Наразі роботодавці самостійно роблять такі розрахунки та щорічно подають їх у вигляді звіту за формою №10-ПОІ. Законопроєкт перекладає цей обов’язок на територіальні відділення Фонду соцзахисту;
  • встановлює короткий період між отриманням інформації про виконання нормативу та граничним строком сплати штрафу за його невиконання. Так, розрахунок кількості робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю пропонують надсилати компаніям до 1 квітня, а час для сплати штрафу за невиконання нормативу залишити чинним — до 15 квітня;
  • визначає нові підстави для проведення перевірок Держпраці — виявлення ознак порушень законодавства про працевлаштування осіб з інвалідністю в отриманій із Держреєстру інформації. Це створить додаткове навантаження на бізнес через збільшення кількості позапланових заходів держнагляду.

Однак законопроєкт не регулює питання зміни цільового використання надходжень від сплати компаніями санкцій за невиконання нормативу.

У 2020—2021 роках підприємствам взагалі не надали фінансову допомогу на технічне оснащення наявних або створення нових робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю. Якщо на початку 2017 року з 2,7 млн осіб з інвалідністю працювали 666,8 тис., то станом на 31.12.2020 цей показник знизився до 417 897 осіб.

Тому ЄБА звернулася до профільного комітету Парламенту з проханням внести зміни до законопроєкту №7433 та виключити положення щодо санкцій за невиконання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю.

За інформацією Європейської бізнес-асоціації


Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух» на рік.

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. Тримаймо рівень!


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
642

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82333

Бухгалтерська довідка: коли та як складати

Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
87988

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3132

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
90657

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді