Укрдержреєстр повідомив, що при здійсненні держреєстрації прав на новозбудовані об’єкти фізичним та юридичним особам видається свідоцтво про право власності на нерухоме майно, що підтверджує виникнення права власності.
Для отримання такого свідоцтва заявник має подати (особисто або поштою з описом вкладення):
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
- заяву встановленої форми;
- документ, що посвідчує особу заявника;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з ДРФО;
- документ про сплату держмита (для тих, хто не звільнений від такої сплати);
- документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку;
- технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомості адреси.
Причому під час подання заяви шляхом надсилання поштою справжність підпису заявника засвідчується нотаріально.
Держреєстратор у свою чергу впродовж трьох робочих днів може повернути подані (надіслані) документи у разі:
- виявлення невідповідностей між документами, надісланих поштою, та описом вкладення до них;
- відсутності документа, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, та документа про сплату держмита.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»