При здійсненні держреєстрації прав на новозбудовані об’єкти фізичним та юридичним особам видається свідоцтво про право власності на нерухоме майно, що підтверджує виникнення права власності
Укрдержреєстр повідомив, що при здійсненні держреєстрації прав на новозбудовані об’єкти фізичним та юридичним особам видається свідоцтво про право власності на нерухоме майно, що підтверджує виникнення права власності.
Для отримання такого свідоцтва заявник має подати (особисто або поштою з описом вкладення):
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
- заяву встановленої форми;
- документ, що посвідчує особу заявника;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з ДРФО;
- документ про сплату держмита (для тих, хто не звільнений від такої сплати);
- документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку;
- технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомості адреси.
Причому під час подання заяви шляхом надсилання поштою справжність підпису заявника засвідчується нотаріально.
Держреєстратор у свою чергу впродовж трьох робочих днів може повернути подані (надіслані) документи у разі:
- виявлення невідповідностей між документами, надісланих поштою, та описом вкладення до них;
- відсутності документа, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, та документа про сплату держмита.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»
Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті