Фіскальна служба роз’яснила, що податкові зобов’язання згідно із процедурою податкового компромісу сплачуються платником податків до бюджету у розмірі 5% від суми заниження податкового зобов’язання
Фіскальна служба роз’яснила, що податкові зобов’язання згідно із процедурою податкового компромісу сплачуються платником податків до бюджету у розмірі 5% від суми заниження податкового зобов’язання. При цьому штрафні санкції до платника податків не застосовуються, а пеня відповідно не нараховується.
Визначено, що до затвердження форми уточнюючого розрахунку для застосування податкового компромісу платник податків подає форму уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, яка затверджена наказом МФУ від 23.09.2014 № 966, разом із заявою про компроміс (у довільній формі) та переліком (описом) операцій, щодо яких здійснено уточнення показників податкової декларації (у довільній формі). Усі документи подаються та приймаються на паперових носіях.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Процедура досягнення податкового компромісу триває не більше 70 календарних днів з дня, наступного за днем подання уточнюючого розрахунку або відповідної заяви про застосування податкового компромісу.
Показники уточнюючих розрахунків з ПДВ з метою застосування податкового компромісу не переносяться до податкової звітності з ПДВ за звітний період, у якому такі розрахунки подані, а відображаються в особових рахунках платника податків.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах