Порядок розгляду скарг із питань нарахування та сплати єдиного внеску

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Первинна скарга повинна бути подана протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання скаржником рішення про нарахування пені та накладення штрафу

Розгляд скарг на вимоги про виплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування проводиться відповідно до Порядку розгляду органами доходів і зборів скарг на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладання штрафу, затвердженого Наказом Міндоходів України від 09.09.2013 № 452 (далі — Порядок).

Так, відповідно до Порядку, якщо скаржник вважає, що територіальний орган ДФС у районі, місті (крім Києва), районі у місті, об’єднаний чи спеціалізований, неправильно визначив суму недоїмки або прийняв рішення про накладення штрафу та нарахування пені, що суперечить законодавству про загальнообов’язкове державне соціальне страхування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, він має право оскаржити таке рішення у відповідному головному управлінні ДФС області, місті Києві.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Первинна скарга повинна бути подана протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання скаржником вимоги або рішення територіальних органів доходів і зборів про нарахування пені та накладення штрафу.

Строк, встановлений для подання первинної скарги, не вважається пропущеним, якщо до його закінчення скаргу та інші документи до неї передано на пошту.

Якщо територіальні органи надсилають скаржнику рішення про повне або часткове незадоволення його скарги, то він має право звернутися протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання відповіді, з повторною скаргою до ДФС України.

У свою чергу ДФС України приймає вмотивоване рішення та надсилає його платнику єдиного внеску протягом 30 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника поштою з повідомленням про вручення або надає йому під розписку.

Якщо протягом цього строку вмотивоване рішення платнику єдиного внеску не надсилається, то така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника.

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняні 2025: як розрахувати та нарахувати правильно

Як правильно нарахувати лікарняні? Що врахувати під час розрахунку, як працює електронний листок непрацездатності, що означають його статуси і коли ще можна використати паперовий — пояснюємо все
414545

Військовий збір 2025: ставки з зарплати, приклад розрахунку, штрафи

Військовий збір — це обов’язковий платіж із зарплати, який спрямовують на фінансування ЗСУ. Який військовий збір у 2025 році, як його утримувати, хто є платником, які об’єкти оподаткування, звітність і штрафи — читайте в огляді
242052

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
434970

Аліменти 2025: розмір, оподаткування, відповідальність за несплату + приклади

Який мінімальний розмір аліментів у 2025 році? Як їх обліковувати, оподатковувати, документувати? У консультації — актуальні суми, приклади оформлення та нюанси відповідальності за несплату аліментів
344587

Податкова накладна 2025: як заповнювати за актуальною формою + зразки

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
389032

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді