Чи потрібно з 1 вересня 2014 року переклеювати марки акцизного податку на алкогольних напоях та тютюнових виробах, які були марковані марками попереднього зразка?
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1251 і від 13 березня 2013 року № 188» від 03.07 2013 № 474 з 1 вересня 2013 року запроваджено марки акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв та тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Абзацом четвертим частини 4 статті 11 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі — Закон № 481), у редакції підпункту 5 пункту 2 розділу I Закону України від 12.08.2014 № 1638-VIІ (далі — Закон № 1638), який набрав чинності 04.09.2014, встановлено, що в разі зміни зразка марок акцизного податку вже закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання.
Зміни до статті 11 Закону № 481 набирають чинності не раніше ніж через 18 місяців від дня опублікування закону, яким передбачено внесення таких змін (абз. 5 ч. 4 ст. 11 Закону № 481).
При цьому як виняток із положення абзацу п’ятого частини четвертої статті 11 Закону № 481, підпункт 5 пункту 2 розділу I Закону № 1638 (щодо нової редакції абз. 4 ч. 4 ст. 11 Закону № 481) набирає чинності з дня набрання чинності Закону № 1638 (п. 1 розд. ІI Закону № 1638).
Отже, продукція, маркована марками акцизного податку попереднього зразка, перебуває в обігу до її повної реалізації у межах терміну придатності для споживання.