Уникніть помилок, які можуть нашкодити вам під час інвентаризації

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
юрист, Київ
Назвемо їх та розповімо, як уникнути.

Уникніть помилок, які можуть нашкодити вам під час інвентаризації

Помилитися під час проведення річної інвентаризації можете, якщо порушите порядок її проведення або неправильно оформите результати інвентаризації. Чого саме варто остерігатися – читайте далі.

Порушили порядок проведення інвентаризації

Не затвердили порядку проведення інвентаризації, складу інвентаризаційної комісії, періодичності та строків її проведення

req.jpg

Як треба

Не отримали розписки від матеріально відповідальних осіб про те, що всі прибуткові і витратні документи здано до бухгалтерії

Відкрили доступ сторонніх осіб до приміщень, у яких проводять інвентаризацію

Відсутні деякі члени комісії (хвороба, відпустка, відрядження)

Не провели інвентаризацію дебіторської заборгованості

Неправильно оформили результати інвентаризації

Несвоєчасно відобразили результати інвентаризації

req.jpg

Як треба

Інвентаризаційний опис склали в одному примірнику

Опис містить помилки та виправлення, що не підписали і не засвідчили члени комісії

В описі не підбили підсумки за кожною сторінкою, є незаповнені рядки

На останній сторінці опису немає підпису матеріально відповідальної особи про відсутність претензій з її боку до комісії та про приймання майна на відповідальне зберігання


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок знищення первинних документів

З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
48498

Гранти для розвитку бізнесу 2025

Один зі способів для бізнесу втриматися в ці непрості часи — отримати грант. Де шукати гранти, як їх отримати й оподаткувати, пояснив експерт
20262

Інвойс: зразок

Особи, які провадять зовнішньоекономічну діяльність, щодня мають справу з інвойсом. Мінфін визнає його первинним документом. А податківці вимагають додатково складати до інвойсу акт виконаних робіт, податкову накладну чи рахунок-фактуру. Чия позиція в пріоритеті та що робити на практиці? Усе пояснить експерт
66017

Головне для бухгалтера в травні 2025 року

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати в травні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники і найважливіші новини, які вплинуть на роботу бухгалтера в травні. Роботи, як завжди, багато, але разом ми впораємось!
3694

Статутний капітал підприємства: поняття, бухгалтерський облік та оподаткування

Статутний капітал — це вартість внесків засновників підприємства. У консультації детально розглянемо поняття статутного капіталу, обмеження щодо його розміру, оподаткування внесків до статутного капіталу, бухгалтерський облік статутного капіталу, зокрема операцій з формування, збільшення та зменшення статутного капіталу
192203

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді