🔥 ВІДПОВІДІ НА ГАРЯЧІ ЗАПИТАННЯ ЩОДО ВІДПУСТОК СКАЧАТИ ШПАРГАЛКУ
Переглянути інформацію, що містить персональні дані, можете в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Якщо виявили некоректні відомості в персональних даних в особистому кабінеті, застраховані особи мають можливість подати до ПФУ анкету для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб.
Сформувати та подати анкету можете в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ.
Для цього:
- авторизуйтесь на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
- у розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
- заповніть екранну форму анкети;
- поставте мітку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
- прикріпіть скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, довідка про присвоєння реєстраційного номера платника, витяг з реєстру територіальної громади).
- підпишіть анкету КЕП. Для цього оберіть файл ключа та введіть пароль.
- натисніть кнопку «Відправити до ПФУ». Після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».
- результат обробки заяви можете переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець ПФУ опрацює анкету, звернення набуває статусу «Виконано».
Перегляньте відео-інструкцію, як змінити персональні дані в реєстрі застрахованих осіб.