Особливості перереєстрації платників податків в умовах дестабілізації ситуації в країні

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Міндоходів звертає увагу на деякі питання перереєстрації платників у зв’язку з соціальною напругою, яка призвела до дестабілізації ситуації в АР Крим, м. Севастополь, Донецькій та Луганських областях

Міністерство доходів запровадило механізм, який дозволяє платникам податків у Криму та Севастополі перереєструвати свій бізнес на територію будь-якої області або м. Київ і сплачувати податки відповідно до законодавства України.

Для реєстрації зміни свого місцезнаходження або місця проживання юридична чи фізична особа — підприємець, зареєстрована на території АР Крим або м. Севастополь, звертається до державного реєстратора реєстраційної служби України в областях та м. Київ.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Після отримання відповідних відомостей із Єдиного державного реєстру органи доходів і зборів здійснюють взяття на облік платників за їх новим місцезнаходженням або місцем проживання.

Що ж стосується платників податків, які зареєстровані на території Донецької та Луганської областей, чинними нормативно-правовими актами не запроваджено особливостей перереєстрації зміни місцезнаходження або місця проживання з цих територій і здійснюється відповідно до статей 29, 45 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців».

У разі неможливості подання декларації платником податків особисто або уповноваженою особою, таку декларацію можна надіслати органу доходів і зборів поштою або засобами електронного зв’язку в електронній формі відповідно.

Нагадаємо, що податкова декларація подається за звітний період в установлені строки контролюючому органу, у якому перебуває на обліку платник податків, в один із таких способів:

  • особисто платником або уповноваженою на це особою;
  • за допомогою пошти з повідомленням про вручення й описом вкладення;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

За подання до органів Міндоходів податкової звітності в електронній формі слід керуватись Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції від 16.04.2008 за № 320/15011.

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняні 2025: як розрахувати та нарахувати правильно

Як правильно нарахувати лікарняні? Що врахувати під час розрахунку, як працює електронний листок непрацездатності, що означають його статуси і коли ще можна використати паперовий — пояснюємо все
414429

Військовий збір 2025: ставки з зарплати, приклад розрахунку, штрафи

Військовий збір — це обов’язковий платіж із зарплати, який спрямовують на фінансування ЗСУ. Який військовий збір у 2025 році, як його утримувати, хто є платником, які об’єкти оподаткування, звітність і штрафи — читайте в огляді
241816

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
434842

Аліменти 2025: розмір, оподаткування, відповідальність за несплату + приклади

Який мінімальний розмір аліментів у 2025 році? Як їх обліковувати, оподатковувати, документувати? У консультації — актуальні суми, приклади оформлення та нюанси відповідальності за несплату аліментів
344516

Податкова накладна 2025: як заповнювати за актуальною формою + зразки

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
388737

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді