Дізнайтесь, хто відповідає за закриття відокремленого підрозділу юрособи та підписує заяву за формою № 8-ОПП
Відокремлені підрозділи не є юрособами, вони наділяються майном юрособи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Керівники відокремлених підрозділів призначаються юрособою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про відокремлені підрозділи юрособи (у тому числі відомості про керівника відокремленого підрозділу) включають до ЄДР (ст. 95 Цивільного кодексу України).
Особою, відповідальною за погашення грошових зобов’язань чи податкового боргу щодо філій, відділень, інших відокремлених підрозділів платника, що ліквідуються, є такий платник. У разі прийняття уповноваженим органом управління юрособи рішення про закриття відокремленого підрозділу призначається особа, на яку покладають повноваження щодо закриття відокремленого підрозділу та до якої з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами відокремленого підрозділу. Виконання таких функцій може бути покладено на керівника відокремленого підрозділу. Якщо ж орган управління юрособи не визначив особу, що відповідає за закриття відокремленого підрозділу, то такою особою є керівник юрособи (п. 97.4 Податкового кодексу України).
У разі прийняття рішення про закриття відокремленого підрозділу, заяву за формою № 8-ОПП підписує керівник відокремленого підрозділу, особа, відомості про яку включили до ЄДР, або керівник юрособи
Заява за формою № 8-ОПП скріплюється відповідною печаткою (за наявності).
За інформацією ДПС у Черкаській області
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів