Оплата праці в умовах повітряних тривог і відключення світла
Лист ПФУ від 13.06.2023 № 2800-030401-8/32247
Підставою для фінансування страхувальників ПФУ є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами (ч. 1 ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV; далі — Закон № 1105).
Заяви-розрахунки подають страхувальники через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг ПФУ. Також можуть подавати заяви-розрахунки у паперовій формі разом з електронною формою на електронному носії інформації головним управлінням ПФУ в областях та м. Києві за основним місцем обліку.
На сьогодні технічно реалізували функцію подання страхувальниками через вебпортал електронних послуг ПФУ заяв-розрахунків для отримання фінансування. До них включили допомогу на поховання застрахованої особи або члена сім'ї застрахованої особи.
Для отримання допомоги на поховання сформуйте в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ заяву-розрахунок для отримання фінансування. До неї включіть суму допомоги на поховання (Тип заяви-розрахунку «Паперові документи», тип додатка «Додаток 3»). Або ж можете подати таку заяву-розрахунок у паперовій формі до сервісного центру ПФУ.
Після прийняття заяви-розрахунку страхові кошти перерахують на окремий відкритий рахунок (ч. 2 ст. 26 Закону № 1105).
Допомогу на поховання виплачуйте не пізніше наступного робочого дня після того, як надійшли страхові кошти від ПФУ (ч. 3 ст. 24 Закону № 1105).
Із консультації дізнаєтесь, у яких випадках, кому і як оплачувати е-лікарняні, який порядок їх обчислення, обмеження розміру, оподаткування і відображення у звітності