Скарга має бути обгрунтованою та містити інформацію щодо історії виникнення питання, фактів порушення прав та сутності порушення
Омбудсмен роз’яснив, за яких умов може проводитись перевірка за скаргою. Скарга має бути обгрунтованою та містити інформацію щодо історії виникнення питання, фактів порушення прав та сутності порушення. Інформація у скарзі повинна бути підкріплена відповідними доказами. Ними можуть бути копії документів, публікації в ЗМІ тощо.
Скаргу слід подавати до закінчення строку обробки персональних даних. Адже після його закінчення велика кількість інформації буде втрачена.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Варто мати на увазі, що в разі звернення особи до суду омбудсмен зупиняє розпочатий розгляд звернення.
Разом з тим, особа може самостійно звернутись до володільця персональних даних з відповідною скаргою або заявою. У разі якщо проблемне питання не вирішено, суб’єкт персональних даних може звернутись за захистом своїх прав до омбудсмена.
Військовий збір — це обов’язковий платіж із зарплати, який спрямовують на фінансування ЗСУ. Який військовий збір у 2025 році, як його утримувати, хто є платником, які об’єкти оподаткування, звітність і штрафи — читайте в огляді
Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
Який мінімальний розмір аліментів у 2025 році? Як їх обліковувати, оподатковувати, документувати? У консультації — актуальні суми, приклади оформлення та нюанси відповідальності за несплату аліментів
Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
Бухгалтерська довідка виручає, коли бракує первинних документів, затримується контрагент або потрібно пояснити помилку. Мінфін уточнив, коли можна її складати, а ми зібрали готові зразки для типових ситуацій