ВСІ ОНЛАЙН КАЛЬКУЛЯТОРИ ДЛЯ БУХГАЛТЕРА
Мета впровадження нової послуги — спрощення процесу відправки листів, а також розвантаження поштових відділень.
Згенерувати марку можуть усі клієнти Укрпошти в Особистому кабінеті за посиланням.
Для цього потрібно створити лист та оплатити вартість поштового відправлення за допомогою банківської картки. У корпоративних клієнтів є можливість оплатити створені рекомендовані листи авансом.
Завдяки електронній марці відпадає потреба особисто приходити у відділення, для того, щоб купувати марки та скорочується час оформлення відправлень.
Серед інших переваг послуги:
- відстеження всіх операцій та можливість бачити статус відправлення онлайн. Історію відправлень зберігають в особистому кабінеті;
- оплата по факту користування, а не передплатою;
- скорочення витрат на обслуговування й утримання марочних машин, використання поштових марок, підготовку листів до відправлення.
Наразі електронна марка доступна для рекомендованих листів. У 2024 році скористатися послугою зможуть українці, які відправлятимуть прості листи.
- Як підприємства зобов’язані проводити інвентаризацію
- Як часто та коли проводити інвентаризацію на підприємстві
- Як створити інвентаризаційну комісію
- Як оплачувати роботу з проведення інвентаризації
- Як документувати результати отримані під час інвентаризації
- Відповідальність за несвоєчасно або неякісно проведену інвентаризацію