НБУ оновив свою організаційну структуру та створив Управління захисту критичної інфраструктури
Фінзвітність за таксономією МСФЗ: де брати інформацію для складання
Національний банк повинен забезпечувати виконання завдань та функцій (Закон «Про критичну інфраструктуру»):
- суб’єкта національної системи захисту критичної інфраструктури,
- секторального органу у сфері захисту критичної інфраструктури,
- оператора критичної інфраструктури.
Беручи до уваги розширення функцій із захисту критичної інфраструктури у фінансовому секторі та з метою підвищення ефективності виконання відповідних завдань за цим напрямом Національний банк створив у своїй структурі окреме управління. Раніше частину функцій із захисту критичної інфраструктури виконував Департамент безпеки Національного банку.
Управління захисту критичної інфраструктури НБУ буде забезпечувати формування та реалізацію Національним банком державної політики у сфері захисту критичної інфраструктури та виконуватиме функції, покладені на Національний банк Законом.
Управління захисту критичної інфраструктури входить до вертикалі підпорядкування «Платіжні системи та грошовий обіг», загальне керівництво якою здійснює заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
«Національний банк постійно працює над посиленням захисту критичної інфраструктури у фінансовому секторі, особливо зважаючи на повномасштабну агресію рф. Створення самостійного профільного управління сприятиме забезпеченню безперервної роботи об’єктів критичної інфраструктури фінансового сектору, ефективного захисту від загроз та безперебійного надання фінансових послуг населенню», – сказав Олексій Шабан.
Далі Національний банк працюватиме над пошуком та відбором кандидата на вакантну посаду начальника новоствореного управління.
За матеріалами НБУ
Податкова готує «чорний список» несумлінних платників, щоб управляти податковими ризиками і впливати на сплату податків. Хто і як готуватиме цей список і чим це загрожує платникам, розповімо у цьому матеріалі
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів