Міндоходів перезатвердив нові форму Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу
Міндоходів перезатвердив нові форму Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу.
Вони майже не відрізняються від своїх попередників. Єдине — у Порядку ведення Книги уточнено, що суми отриманих доходів, понесених витрат та сплачених (перерахованих) податків відображаються в графах Книги в гривнях з копійками (раніше ж суми зазначались у гривнях).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Дія наказу поширюється на платників податку на доходи фізичних осіб, які відповідно до пункту 176.1 Податкового кодексу України зобов’язані подавати декларацію або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у т. ч. при застосуванні права на податкову знижку, ведуть облік у Книзі обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу.
Відповідні форма та порядок, затверджені наказом Мінфіну від 09.01.2013 № 6, визнано такими, що втратили чинність згідно з наказом Мінфіну від 11.12.2013 № 1053.
Обидва накази наберуть чинність із дня їх офіційного опублікування.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП