З 1 січня 2014 року набрали чинності зміни щодо відстрочення настання відповідальності за неподання електронної звітності
З 1 січня 2014 року набрали чинності зміни щодо відстрочення настання відповідальності за неподання електронної звітності.
Законодавча норма щодо необхідності електронного звітування з кожного касового апарату до Міністерства доходів та зборів набрала чинності з початку 2013 року. Штрафні санкції за ігнорування законодавчих норм повинні були нараховуватись на півроку раніше, але були відтерміновані Законом України «Про внесення змін до розділу II Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України» про відстрочення настання відповідальності за ненадання електронної звітності» від 21.06.2013 № 357-VII.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Документ переніс «активацію» штрафів за подання підприємцями звітності по РРО не в електронному вигляді з 1 липня 2013 на 1 січня 2014 року. Тож тим платникам, яким не вистачило року на переобладнання касової техніки, доведеться сплатити штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що дорівнює 170 грн.
Нагадаємо, що для виконання вимог законодавства необхідно або замінити старий касовий апарат більш сучасним, або переобладнати існуючий РРО спеціальним модемом. Перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій, дозволених до використання, розміщено на порталі Міндоходів.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП