Набрала чинності норма Податкового кодексу України, якою запроваджується проведення електронних перевірок платників податків, котрі застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності та мають незначний ступінь ризику
З 1 січня 2014 року набрала чинності норма Податкового кодексу України, якою запроваджується проведення електронних перевірок платників податків, котрі застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності та мають незначний ступінь ризику.
Згідно з абзацом 6 підпункту 75.1.2 Податкового кодексу України електронна перевірка відноситься до категорії документальних позапланових виїзних перевірок. Електронну перевірку ініціює сам платник податків, подаючи відповідну заяву до відповідного територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на податковому обліку.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Заява має бути подана за десять днів до передбачуваної дати початку проведення електронної перевірки.
Форму заяви, порядок її подання та прийняття рішення про проведення електронної перевірки встановлено наказом МДЗ від 03.06.2013, який набрав чинності з 01.01.2014.
Разом з тим, з 1 січня 2015 року електронна перевірка буде доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування, а з 1 січня 2016 року — для всіх категорій платників податків.
Наголошуємо, що електронні перевірки дадуть змогу підвищити якість обслуговування клієнтів Міністерства доходів і зборів, а також здійснювати таке обслуговування дистанційно, що у свою чергу дасть змогу мінімізувати вплив людського фактору, підвищити якість проведення перевірки, зменшити термін проведення перевірки.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП