Все про електронний сервіс Міндоходів «Електронний кабінет платника податків»

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Головне управління Міндоходів у м. Києві інформує платників податків про впровадження нового електронного сервісу — «Електронний кабінет платника податків»

Зазначений сервіс введено в експлуатацію з 5 грудня 2013 року.

Головне управління Міндоходів у м. Києві інформує платників податків про впровадження нового електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків».

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Ним можуть скористатися платники податків юридичні особи, фізичні особи підприємці і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, які мають підключений до інтернету комп'ютер та отримали електронні ключі цифрового підпису.

Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою kpp.minrd.gov.ua або по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.

На сьогодні в «Електронному кабінеті платника» впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар», «Облікові дані».

Сервіс «Звітність» забезпечує користувачу можливість:

  • створення пакету податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм;
  • перевірки створеної або зімпортованої звітності на наявність арифметичних помилок;
  • вибору органу Міндоходів до якої має бути подана звітність;
  • подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття;
  • перегляду поданої звітності (незалежно від способу її подання) тощо.

Сервіс «Розрахунки з бюджетом» забезпечує користувачу можливість доступу до інформації про стан його розрахунків з бюджетом по податках, зборах (обов'язкових платежах). У зазначеному сервісі користувач, який перебуває на обліку в декількох ДПІ (за основним і неосновним місцями обліку), може вибрати ту ДПІ, яка його цікавить, зазначити бюджет і платіж і переглянути інформацію щодо розрахунків по вибраному платежу.

Сервіс «Податковий календар» нагадує користувачу про терміни подання звітності та сплати податків, зборів (обов'язкових платежів).

Сервіс «Облікові дані платника» інформує користувача щодо його облікових даних, за даними Міндоходів.

Крім зазначених сервісів користувачі Електронного кабінету платника можуть скористатися інформацією із довідників: ДПІ, КВЕД, КОПФГ, УКТЗЕД, форм власності, ознак доходу, ознак податкових пільг тощо.

Консультування платників щодо роботи в Електронному кабінеті платника здійснюється за телефонами гарячої лінії (044 3230111, 0675550111, 0665550111). Крім того, для допомоги користувачам на головній сторінці Електронного кабінету платника розміщено інструкцію по його експлуатації, а у розділі сервісу «Довідкова система» детальну інструкцію по роботі з системою.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18724

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98513

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1052

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
446741

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді