Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом врегулювали нормами:
- Податкового кодексу України;
- Порядком обміну електронними документами з контролюючими органам, що затвердив Мінфін наказом від 06.06.2017 № 557; далі — Порядок.
У разі отримання ФОПом нового КЕП, Порядком передбачили направлення повідомлення за кодом форми F13911(03).
При цьому, до табличної частини Повідомлення вносьте інформацію про фізичну особу — підприємця:
- у графі 1 — прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
- у графі 2 — реєстраційний номер облікової картки платника або серію (за наявності), номер паспорта для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника та офіційно повідомили про це ДПС і мають відмітку у паспорті;
- у графі 3 (посада) — директор;
- у графі 4 (тип підпису) — директор;
У полі «Виконавець» зазначте посаду (директор), ініціали та прізвище такої фізичної особи — підприємця та її контактний телефон.
Подання електронної звітності давно стало звичною справою для багатьох бухгалтерів. Адже електронне звітування має багато переваг, здебільшого у плані економії часу. Але є й особливості, про які треба пам’ятати. Також розповімо про те, яких технічних помилок може припуститися платник податку, коли складає звіт
На сформоване Повідомлення:
- першим накладайте новий кваліфікований (удосконалений) електронний підпис;
- другим — кваліфікований (удосконалений) електронний підпис, яким платник набув статус суб’єкта електронного документообігу;
- останньою — печатка (за наявності).