Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом врегулювали нормами:
- Податкового кодексу України;
- Порядком обміну електронними документами з контролюючими органам, що затвердив Мінфін наказом від 06.06.2017 № 557; далі — Порядок.
У разі отримання ФОПом нового КЕП, Порядком передбачили направлення повідомлення за кодом форми F13911(03).
При цьому, до табличної частини Повідомлення вносьте інформацію про фізичну особу — підприємця:
- у графі 1 — прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
- у графі 2 — реєстраційний номер облікової картки платника або серію (за наявності), номер паспорта для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника та офіційно повідомили про це ДПС і мають відмітку у паспорті;
- у графі 3 (посада) — директор;
- у графі 4 (тип підпису) — директор;
У полі «Виконавець» зазначте посаду (директор), ініціали та прізвище такої фізичної особи — підприємця та її контактний телефон.
Роботодавці, інформація про яких в ЄДР не актуальна, мають оновити свої дані. Закон № 4412 змінив встановлений порядок обміну інформацією між працівником і роботодавцем і зобов’язав усіх учасників трудових процесів оновити свої контактні дані. Експерт підкаже, що саме і в які строки має зробити роботодавець, аби не порушити оновлених правил
На сформоване Повідомлення:
- першим накладайте новий кваліфікований (удосконалений) електронний підпис;
- другим — кваліфікований (удосконалений) електронний підпис, яким платник набув статус суб’єкта електронного документообігу;
- останньою — печатка (за наявності).
За інформацією ДПС у Вінницькій області