Штрих-код марки акцизного податку в чеку РРО при продажу коктейлів

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Пояснюємо, яку інформацію зазначати у рядку 9 фіскального чека при реалізації коктейлів, виготовлених із використанням алкогольних напоїв

image27

Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердив Мінфін наказом від 21.01.2016 № 13 (далі — Положення)

Рядки фіскального чека повторюють відповідно до кількості різних найменувань товарів (послуг), які оплачені за одним касовим чеком (п. 3 розд. ІІ Положення).

У рядку 9 фіскального чека зазначайте цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої (п. 2 розд. ІІ Положення).

Для підакцизної групи товарів встановили особливий режим програмування. Він не передбачає можливості використовувати назву однорідної групи (горілка, вино, сигарети, тощо). Натомість, вимагає зазначати в чеках РРО/ПРРО, які супроводжують продаж таких товарів, саме найменування конкретної одиниці підакцизного товару. Обов’язково відображати в таких чеках, окрім найменування, їх УКТ ЗЕД, ціну та кількість, у тому числі відображення реквізитів марки акцизного податку методом ручного введення (для РРО, що не можна доопрацювати або використовують без сканеру) або сканування штрихового коду марки акцизного податку на алкогольні напої.

При програмуванні алкогольної продукції, що використовуєте у приготуванні коктейлів, слід забезпечити введення даних/сканування марки для відображення її реквізитів у розрахунковому документі при її відкупорюванні, в межах отримання першої порції для приготування коктейлю або продажу на розлив. Тобто передбачає одноразове відображення реквізитів марки акцизного податку, в межах реалізації алкогольного напою частинами, який розлито виробником у тару, що маркована такою маркою.

За інформацією ДПС у Київській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як працювати з РРО та ПРРО під час воєнного стану у 2026 році

Воєнний стан не скасовує обов’язку застосовувати РРО та ПРРО, але передбачає окремі правила роботи. Пояснимо, як працювати з ПРРО без інтернету у 2026 році, коли можна застосовувати офлайн-режим, як діяти в разі збою та які штрафи загрожують за РРО-порушення
44586

Форма ведення обліку товарних запасів ФОП: як організувати

Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Проаналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації
54477

Інвентаризація грошових коштів

Гроші люблять лічбу, тому не нехтуйте інвентаризацією коштів. Гроші мають дві форми: готівкову та безготівкову. Першу перевірити простіше, хоча й не без нюансів. А з другою — доведеться пововтузитися. У статті розповімо: як підготуватися до інвентаризації; на що звернути увагу під час перевірки купюр і рахунків, як задокументувати результати
18306

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
26176

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді