Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб, які надходять із джерел, передбачених статтею 18 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI, зокрема від ДПС.
Тому, якщо на дату формування листка непрацездатності, роботодавець не подав повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або припустився помилок в звітності, внаслідок чого листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу, можна направити до ПФУ запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.
Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника додали кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту», при наведенні курсора, на яку, користувачу надається наступне інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв’язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку».
В екранній формі запиту необхідно заповнити такі дані:
- регіон (вибрати з випадаючого списку);
- телефон страхувальника;
- код ЄДРПОУ страхувальника, на якого створили листок непрацездатності і якого необхідно змінити;
- номер електронного листка непрацездатності, по якому необхідно змінити страхувальника;
- РНОКПП (не обов’язкове для заповнення).
- Автоматично заповнює система:
- номер запиту;
- дату формування запиту;
- код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника;
- найменування страхувальника/ПІБ.
При створенні запиту також можна додати сканкопії документів.
Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до ПФУ.
Рішення про заміну страхувальника приймуть, якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни.
Після цього роботодавець зможе переглянути ці електронні листки непрацездатності в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».