«Помилки в електронних листках непрацездатності. Запити на зміну страхувальника та створення копій листків непрацездатності правонаступникам», — тема вебінару, який відбувся у ГУ Пенсійного фонду Вінниччини.
Спікер заходу — начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв'язку із тимчасовою втратою працездатності Ірина Палій інформувала присутніх з таких питань:
- формування електронного листка непрацездатності;
- внесення змін в анкету застрахованої особи;
- перелік послуг, які можна отримати в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua/
- алгоритм дій щодо усунення помилки в листку непрацездатності;
- алгоритм дій у випадку відсутності електронного листка непрацездатності на вебпорталі Пенсійного фонду;
- заміна страхувальника у сформованих листках непрацездатності після подання звітів або повідомлень про прийняття на роботу;
- формування запитів щодо заміни страхувальника;
- оплата листків непрацездатності правонаступником;
- формування запиту на створення копій листків непрацездатності.
Детальніше — в інфографіці.