Як заповнити поле «Із строком розгляду скарги ознайомлений (ознайомлена)» скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН

Вказане поле є інформативним, тому платник у кожній із клітинок робить позначку, що засвідчує факт його ознайомлення із термінами, протягом яких він має отримати рішення про розгляд скарги

Як заповнити поле «Із строком розгляду скарги ознайомлений (ознайомлена)» скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН

Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку затвердив Кабмін постановою від 11.12.2019 № 1165; далі — Порядок.

Скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — Скарга) подає платник ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня (п. 3 Порядку).

Скаргу з додатками до неї (за наявності) подає платник в е-формі технічними засобами електронних комунікацій і реєструє ДПС у день їх надходження (п.5 Порядку).

Скарга повинна містити дані про:

  • найменування або прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) платника, який подає скаргу;
  • індивідуальний податковий номер платника;
  • податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
  • номер та дату оскаржуваного рішення комісії регіонального рівня;
  • інформацію про причини незгоди платника з рішенням комісії регіонального рівня;
  • відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;
  • вимоги платника, який подає скаргу;
  • інформацію про намір взяти участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції.

Комісія центрального рівня розглядає Скаргу протягом:

  • 10 календарних днів з дня, що настає за днем отримання Скарги, якщо платник податків, який подав скаргу, не виявив бажання взяти участь у розгляді скарги;
  • 30 календарних днів з дня, що настає за днем отримання Скарги, якщо платник, який подав Скаргу, виявив бажання взяти участь у розгляді Скарги (п. 11-1 Порядку).

Строк розгляду Скарги не може бути продовжений.

Розгляд Скарги платника, який виявив бажання взяти участь у розгляді Скарги, можуть перенести в межах строку розгляду Скарги у разі оповіщення через автоматизовану систему централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, зокрема повітряну тривогу, в межах адміністративної територіальної одиниці, в якій перебувають комісія центрального рівня та/або платник в період, визначений для розгляду матеріалів скарги в режимі відеоконференції з таким платником. Водночас платнику надсилають повідомлення з відміткою «повторно».

ДПС реалізувала електронний сервіс щодо подання платником скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН у формі електронного документу (ідентифікатор форми J/F 1313205).

При цьому форма Скарги передбачає заповнення поля «Із строком розгляду скарги ознайомлений (ознайомлена)». Вказане поле є інформативним, тому платник у кожній із клітинок робить позначку, що засвідчує факт його ознайомлення із термінами, протягом яких він має отримати рішення про розгляд скарги.

За інформацією ДПС в Івано-Франківській області


Безплатний вебінар Авто на підприємстві

Статті за темою

Усі статті за темою

Довідники податкових пільг 2024

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 28.06.2024 року. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо, а також визначено строки дії пільг
10266

Оптимізація податків 2024

Оптимізація податків на підприємстві може допомогти цілком легальними засобами зекономити кошти підприємства на сплаті податків, зборів та ЄСВ. Про поширені методи оптимізації оподаткування ПДВ, податку на прибуток та зарплатних податків – у консультації
124

Таблиця даних платника податків: заповнення та подання

Таблиця даних платника податків – це та додаткова інформація, яку подає платник ПДВ з метою убезпечити себе від блокування податкової накладної чи розблокувати таку, якщо її реєстрація уже призупинена. Сьогодні в консультації про нюанси заповнення та подання цього документа з урахуванням останніх роз’яснень ДПС.
199942

Податкова декларація з ПДВ 2024

У консультації розповімо про загальні правила подання ПДВ-звітності: в які строки, періоди, способи звітувати та коли можна не подавати звітності
177831

Як заповнити додаток 7 до декларації з ПДВ

Покроково розберемо заповнення кожного рядка Додатка 7 до декларації з ПДВ з урахуванням змін, внесених до форм ПДВ-звітності. З допомогою експерта заповните додаток 7 до податкової декларації з ПДВ з першого разу та без помилок
381

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді