Як заповнити поле «Із строком розгляду скарги ознайомлений (ознайомлена)» скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Вказане поле є інформативним, тому платник у кожній із клітинок робить позначку, що засвідчує факт його ознайомлення із термінами, протягом яких він має отримати рішення про розгляд скарги

Як заповнити поле «Із строком розгляду скарги ознайомлений (ознайомлена)» скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН

Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку затвердив Кабмін постановою від 11.12.2019 № 1165; далі — Порядок.

Скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — Скарга) подає платник ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня (п. 3 Порядку).

Скаргу з додатками до неї (за наявності) подає платник в е-формі технічними засобами електронних комунікацій і реєструє ДПС у день їх надходження (п.5 Порядку).

Скарга повинна містити дані про:

  • найменування або прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) платника, який подає скаргу;
  • індивідуальний податковий номер платника;
  • податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
  • номер та дату оскаржуваного рішення комісії регіонального рівня;
  • інформацію про причини незгоди платника з рішенням комісії регіонального рівня;
  • відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;
  • вимоги платника, який подає скаргу;
  • інформацію про намір взяти участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції.

Комісія центрального рівня розглядає Скаргу протягом:

  • 10 календарних днів з дня, що настає за днем отримання Скарги, якщо платник податків, який подав скаргу, не виявив бажання взяти участь у розгляді скарги;
  • 30 календарних днів з дня, що настає за днем отримання Скарги, якщо платник, який подав Скаргу, виявив бажання взяти участь у розгляді Скарги (п. 11-1 Порядку).

Строк розгляду Скарги не може бути продовжений.

Розгляд Скарги платника, який виявив бажання взяти участь у розгляді Скарги, можуть перенести в межах строку розгляду Скарги у разі оповіщення через автоматизовану систему централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, зокрема повітряну тривогу, в межах адміністративної територіальної одиниці, в якій перебувають комісія центрального рівня та/або платник в період, визначений для розгляду матеріалів скарги в режимі відеоконференції з таким платником. Водночас платнику надсилають повідомлення з відміткою «повторно».

ДПС реалізувала електронний сервіс щодо подання платником скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН у формі електронного документу (ідентифікатор форми J/F 1313205).

При цьому форма Скарги передбачає заповнення поля «Із строком розгляду скарги ознайомлений (ознайомлена)». Вказане поле є інформативним, тому платник у кожній із клітинок робить позначку, що засвідчує факт його ознайомлення із термінами, протягом яких він має отримати рішення про розгляд скарги.

За інформацією ДПС в Івано-Франківській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Розрахунок коригування до податкової накладної: оновлена форма

У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
721513

Календар бухгалтера 2025: червень

Виробничий календар на червень 2025 та податковий календар на червень допоможуть бухгалтеру вчасно подати звітність та сплатить податки
26897

Податковий кредит з ПДВ 2025: відображаємо в обліку

Податковий кредит з ПДВ завжди був об’єктом прискіпливої уваги з боку податківців, так як впливає на обсяг податку сплаченого до бюджету. Сьогодні в консультації про право на податковий кредит з ПДВ, правила його обліку, податковий кредит з ПДВ проводки і приклади
198069

Навчальний тренажер для бухгалтера: перевірте себе

Хочете підвищити свої бухгалтерські навички та бути впевненими у своїй професійній майстерності? Перевірте себе за допомогою навчальних тестів для бухгалтерів. Незалежно від того, чи ви тільки починаєте свій шлях у бухгалтерії, чи вже маєте багаторічний досвід, наш тренажер допоможе вам освіжити знання та виявити свої слабкі місця. Спробуйте прямо зараз — і переконайтеся, що ви готові до будь-яких викликів
5526

ПДВ 2025: який розмір податку в Україні

Розбираємо все про ПДВ 2025 — ставки, платники, бюджетне відшкодування, податкові пільги, призупинення перебігу строків давності, звільнення від ПДВ товарів, необхідних на фронті
13868

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді