Постанова КМУ від 24.09.2024 № 1122
Нова програма допомагатиме виробникам та підприємцям, які сьогодні купують енергообладнання для автономної роботи своїх підприємств.
Отримати компенсацію на товари, придбані від старту програми та до 1 грудня можна буде у 2024 році. Для цього потрібно оформити заявку до 5 грудня. На техніку та обладнання, придбані після 1 грудня, компенсацію нараховуватимуть у наступному році. Заявки фінансуватимуть у порядку черговості їх надходження в межах наявного бюджетного фінансування.
Отримати 15% компенсації (без урахування ПДВ) зможуть покупці, що придбали:
Енергетичне обладнання
- промислові системи накопичення електричної енергії;
- сонячні панелі, електростанції, колектори;
- вітрові електростанції та мінігідроелектростанції;
- вітроенергетичні електрогенераторні, газотурбінні, газопоршневі та когенераційні установки;
- трансформатори, розподільчі шафи; теплові помпи; індивідуальні теплові пункти, рекуператори, прилади обліку;
Колісну техніку
- автобуси — міські, туристичні, громадські, двосекційні, низькопідлогові;
- автоцистерни — в тому числі для перевезення паливно-мастильних матеріалів та пожежні;
- фургони, трали, причепи та напівпричепи;
Будівельну, комунальну і спеціальну техніку
- крани, в тому числі баштові, землерийні машини; навантажувачі та екскаватори-навантажувачі;
- сміттєвози, асенізаційні та сміттєзбиральні машини, а також ліфти;
- машини для механізованого розмінування (в тому числі роботизованих) піротехнічні машини, обладнання для розмінування.
Виробникам для участі в програмі потрібно подати:
- заявку до Мінекономіки в електронній формі;
- перелік товарів, за придбання яких покупцю можуть нараховувати компенсацію;
- пакет документів. У тому числі:
- інформацію про ступінь локалізації;
- калькуляцію собівартості;
- інформацію про технологічні операції;
- розрахунок питомої ваги витрат на оплату праці та інші.
Після перевірки Мінекономіки та позитивного рішення товари розмістять у відповідному публічному переліку. Інформацію передають банкам, через які реалізують програму.
Поради з організації роботи коворкінгу: документальне оформлення, вибір КВЕДу, РРО, ліцензування, подання 20-ОПП. Облік приміщення, офісної техніки і меблів. Обчислення собівартості послуги та бухпроведення з обліку послуг коворкінгу. Податкові наслідки для коворк-центрів
Покупцям, щоб отримати компенсацію необхідно:
- оплатити придбання техніки та обладнання з переліку в уповноваженому банку;
- подати до банку заяву на отримання компенсації;
- подати, як підтвердження копію платіжного документа та акт прийняття-передання техніки та обладнання.
На компенсацію не мають права підприємства, які:
- є банкрутами;
- підсанкційні чи пов’язані з державою-агресором, або білоруссю;
- мають прострочений більш ніж на шість місяців податковий борг;
- працюють на території активних бойових дій тощо.
Техніка та обладнання, за придбання яких покупець отримає компенсацію не можуть протягом трьох років перепродаватися. Інакше — покупець має повернути державі кошти та буде позбавлений можливості отримувати компенсацію упродовж наступних трьох років.