
Згідно з офіційним списком змін, нова версія застосунку «Резерв+» отримала три нововведення:
- бронювання відображають як окремий вид відстрочки (згідно з чинними законами);
- дійсність повістки можна перевірити через QR-код;
- додали функцію оновлення бази неактивних електронних військово-облікових документів при скануванні QR-кодів.
Нагадуємо, Резерв+ — застосунок від Міністерства оборони України для призовників, військовозобов’язаних та резервістів. У ньому можна зручно оновити персональні дані та скористатися військовим-обліковим документом в електронній формі.
За інформацією Урядової гарячої лінії
Роботодавці часто стикаються з перевірками ТЦК. Однак які порушення можуть коштувати підприємству десятки тисяч гривень? Як уникнути штрафів? У статті розбираємо, хто несе відповідальність, коли можливі перевірки без попередження та чи підсумовують штрафи за кожне порушення
Підприємства агросектора можуть отримати критичний статус, що дає змогу бронювати працівників. Зберіть документи та зверніться до Мінагрополітики чи обласної держадміністрації залежно від того, які критерії виконуєте. Якщо отримали критичність, переходьте до бронювання на Порталі Дія. Експерт пояснив, як не втратити можливість забронювати працівників
Середню зарплату роботодавці вже визначають за місячний період, а не квартальний. Тому податкову декларацію теж не обов’язково подавати саме квартальну. Ці новації враховують підприємства, які поновлюють статус критично важливих. Не обійшлося без змін і в строках подання заяв на анулювання відстрочок. Як із 5 березня 2025-го бронювати працівників — пояснив експерт
За нашим зразком складіть наказ про стан військового обліку за 2024 рік і завдання з військового обліку на 2025 рік
Закон про підвищення податків набрав чинності 01.12.2024. Тож запитання як утримувати військовий збір за новою ставкою ― ТОП серед бухгалтерів. Редакція Головбух роз'яснила всі тригерні моменти на цю тему. Дізнайтеся, які ситуації найбільше занепокоїли ваших колег, і як їх розв'язати