Затверджено Примірний регламент центру надання адміністративних послуг, який визначає порядок організації роботи центру надання адмінпослуг, вимоги до його облаштування, а також механізм дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адмінпослуг.
Таким чином, планується створити більш доступні та зручні умови для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів усіх фізичних та юридичних осіб щодо отримання адмінпослуг.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адмінпослуги (далі — вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адмінпослуги (далі — вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі.
Вхідний пакет документів може подаватись суб’єктом звернення особисто або через уповноваженого представника, надсилатись поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) чи в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
У свою чергу адміністратор центру реєструє отримані документи та невідкладно (не пізніше наступного робочого дня), надсилає (передає) вхідний пакет документів відповідному суб’єктові надання адмінпослуги.
Суб’єкт надання адміністративної послуги опрацьовує запит та також невідкладно (не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги) формує вихідний пакет документів та передає його до центру.
Після цього вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під розписку (у т. ч. його уповноваженому представникові) за пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адмінпослуг покладається як на самих надавачів адмінпослуг, так і в межах повноважень на адміністраторів і керівника центру.
Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.