Адміністративні послуги стануть ще доступнішими та оперативнішими

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Затверджено Примірний регламент центру надання адміністративних послуг, який визначає порядок організації роботи центру надання адмінпослуг, вимоги до його облаштування, а також механізм дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адмінпослуг

Затверджено Примірний регламент центру надання адміністративних послуг, який визначає порядок організації роботи центру надання адмінпослуг, вимоги до його облаштування, а також механізм дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адмінпослуг.

Таким чином, планується створити більш доступні та зручні умови для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів усіх фізичних та юридичних осіб щодо отримання адмінпослуг.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адмінпослуги (далі — вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адмінпослуги (далі — вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі.

Вхідний пакет документів може подаватись суб’єктом звернення особисто або через уповноваженого представника, надсилатись поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) чи в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

У свою чергу адміністратор центру реєструє отримані документи та невідкладно (не пізніше наступного робочого дня), надсилає (передає) вхідний пакет документів відповідному суб’єктові надання адмінпослуги.

Суб’єкт надання адміністративної послуги опрацьовує запит та також невідкладно (не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги) формує вихідний пакет документів та передає його до центру.

Після цього вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під розписку (у т. ч. його уповноваженому представникові) за пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адмінпослуг покладається як на самих надавачів адмінпослуг, так і в межах повноважень на адміністраторів і керівника центру.

Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний лікарняний 2026: як оформити

Усе про електронні листки непрацездатності: як працює процес видачі електронних лікарняних, як оплачувати е-лікарняний, що робити зі ще все можливими паперовими листками непрацездатності. Отримаєте вичерпну інформацію про те, як взаємодіяти з електронними лікарняними та забезпечити права та інтереси як роботодавців, так і працівників
270142

Прожитковий мінімум 2026: нові суми з 1 січня

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Цю гарантію закріплено у частини третій статті 46 Конституції України. Розглянемо, яким буде прожитковий мінімум у 2026 році, розмір якого визначає Держбюджет 2026
3177

Мінімальна зарплата 2026: скільки платитимуть, як зміняться податки й «чисті» виплати

12 грудня 2025 року Закон України «Про Державний бюджет України на 2026 рік» від 03.12.2025 № 4695-IX опублікували в «Голосі України». Держбюджет-2026 набирає чинності з 1 січня 2026 року. Яка мінімальна заробітна плата буде в 2026 році та на які показники вона вплине — розповімо
34726

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

12 грудня 2025 року Закон України «Про Державний бюджет України на 2026 рік» від 03.12.2025 № 4695-IX опублікували в «Голосі України». Держбюджет-2026 набирає чинності з 1 січня 2026 року. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
6708

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді