Відсутність повідомлення про виплату коштів застрахованим особам упродовж трьох місяців з дня отримання фінансування від ПФУ є підставою для проведення позапланової перевірки

Після здійснення оплати листків непрацездатності застрахованим особам роботодавець має протягом місяця відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.
Сформувати та надіслати повідомлення про виплату коштів можна через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі ПФУ.
Повідомлення також можна надіслати листом з повідомленням або надати безпосередньо до сервісного центру ПФУ.
Відсутність повідомлення про виплату коштів застрахованим особам упродовж трьох місяців з дня отримання фінансування від ПФУ є підставою для проведення позапланової перевірки щодо використання страхувальником коштів ПФУ.
За інформацією ПФУ у Донецькій області
У статті знайдете бланк акта приймання-передачі основних засобів 2025 року та зразок його заповнення з поясненнями
Як складати акт звірки взаєморозрахунків із контрагентом, яке призначення та правовий статус акта звірки взаєморозрахунків — у консультації
Часто на підприємстві працівники можуть поєднувати роботу з навчанням у вишах за заочною формою. Такі працівники мають право на додаткову відпустку у зв’язку із навчанням. Розглянемо особливості надання та оплати навчальної відпустки
Як заповнювати Податковий розрахунок щомісяця? У консультації — покроковий розбір нової форми, особливості подання додатків, як діяти з порожніми рядками, що змінилося з 2025 року та яких змін очікувати у 2026-му
Минуло лише пів року, як бізнес перейшов на місячний звітний період для податкової звітності. Але депутати знову повернули квартальний — щоправда, не для всіх, а лише для підприємців