Уряд дозволив у повному обсязі бронювати працівників медичних закладів державної та комунальної форм власності. Раніше було 50% від кількості військовозобов’язаних

Йдеться про заклади громадського здоров’я, установи, що здійснюють діяльність із судово-медичної та судово-психіатричної експертиз, центри крові.
«Спрощення процедури бронювання для медичних закладів є своєчасним рішенням, що враховує критичну роль цих закладів у підтримці життєдіяльності країни. Особливо важливим є скасування обмежень за обсягами бронювання для медичних працівників закладів охорони здоров’я», — зазначив заступник Міністра економіки Віталій Кіндратів.
Окрім того, Міністерству розвитку громад та територій надали право затверджувати перелік українських неурядових організацій, які реалізують гуманітарні проєкти за кошти міжнародних партнерів.
Як отримати статус критично важливого підприємства:
- підготувати пакет документів відповідно до нових критеріїв;
- звернутися до профільного Міністерства або ОВА;
- дочекатися рішення комісії щодо присвоєння статусу.
Нагадуємо, що після кібератаки на реєстри Мінюсту 19 грудня 2024 року уряд продовжив чинні бронювання на один місяць автоматично.
За інформацією Мінекономіки
Поговоримо про перетворення комунальних некомерційних підприємств.
Оновлений порядок управління вакцинами зобов’язав надавачів послуг із вакцинації зберігати МІБП тільки в спеціалізованому холодильному обладнанні. Хоча у полі уваги — холодильники, приклади та проведення стануть у пригоді і в інших випадках придбання, внутрішнього переміщення, передачі та списання ОЗ
Нові правила атестації працівників охорони здоров’я змінюють підходи до стажу, категорій і відповідальності. Розповідаємо, як саме оновилася процедура, хто за що відповідатиме, як обчислювати стаж і що тепер буде з кваліфікаційними категоріями
Уряд підготував нову редакцію для Закону про бухоблік. Зміни стосуються переважно звітування, деякі — вимог до посад головбухів. Поінформуємо про головні новації з акцентом на ті, що актуальні для ЗОЗ
В еру інформаційних технологій паперові документи поступово відходять. Реформа медзакладів, окрім змін порядку фінансування, принесла й перехід на електронні медичні документи. Які з них стосуються бухгалтера КНП та яке їхнє майбутнє — розбираємо