Уряд дозволив у повному обсязі бронювати працівників медичних закладів державної та комунальної форм власності. Раніше було 50% від кількості військовозобов’язаних

Йдеться про заклади громадського здоров’я, установи, що здійснюють діяльність із судово-медичної та судово-психіатричної експертиз, центри крові.
«Спрощення процедури бронювання для медичних закладів є своєчасним рішенням, що враховує критичну роль цих закладів у підтримці життєдіяльності країни. Особливо важливим є скасування обмежень за обсягами бронювання для медичних працівників закладів охорони здоров’я», — зазначив заступник Міністра економіки Віталій Кіндратів.
Окрім того, Міністерству розвитку громад та територій надали право затверджувати перелік українських неурядових організацій, які реалізують гуманітарні проєкти за кошти міжнародних партнерів.
Як отримати статус критично важливого підприємства:
- підготувати пакет документів відповідно до нових критеріїв;
- звернутися до профільного Міністерства або ОВА;
- дочекатися рішення комісії щодо присвоєння статусу.
Нагадуємо, що після кібератаки на реєстри Мінюсту 19 грудня 2024 року уряд продовжив чинні бронювання на один місяць автоматично.
За інформацією Мінекономіки
Платні медичні послуги — це додаткове джерело доходу для медзакладу. Що регулює нині платні медичні послуги, їхнє оподаткування та вартість медичних послуг, використання POS-терміналів і РРО/пРРО при наданні платних медичних послуг, бухгалтерський облік доходів від надання платних медичних послуг — у цьому огляді
З’ясуємо, чи можуть комунальні ЗОЗ списувати майно протягом перехідного періоду — після скасування Господарського кодексу та до перетворення на КНТ. Обговоримо, як відбуватиметься ліквідація майна після перетворення та чи можна буде списувати майно, що отримали на праві узуфрукта
Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
Медзаклади працюють із ліками, медвиробами, а також наркотичними й психотропними речовинами. У статті — як провести інвентаризацію у КНП з урахуванням воєнного стану
У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення